واکنش مربیان یووه و اینتر پیش از رقابت در کوپا ایتالیا

تیم فوتبال یوونتوس با سرمربیگری آندره پیرلو برای جبران بازی قبل پا این میدان می‌گذارد

تیم فوتبال اینترمیلان در این هفته‌ها بردهای حساس و زیادی را به دست آورده است - MIGUEL MEDINA / AFP

مرحله نیمه‌پایانی مسابقات کوپا ایتالیا امشب در دور رفت بین تیم‌های اینترمیلان و یوونتوس برگزار خواهد شد که به شهرآورد (دربی) ایتالیانو نیز معروف است.

این مسابقه قرار است به میزبانی تیم اینتر برگزار شود و هردو تیم انگیزه زیادی برای مقابله با یکدیگر دارند. تیم فوتبال یوونتوس با سرمربیگری آندره پیرلو برای جبران بازی قبل پا این میدان می‌گذارد. آن‌ها در این فصل از رقابت‌های سری آ ایتالیا نمایش خوبی نداشته‌اند و هم‌اکنون در رده چهارم جدول قرار دارند و موفقیت در مسابقات کوپا ایتالیا برای آن‌ها بسیار مهم است.

آخرین تقابل تیم یوونتوس با تیم فوتبال اینترمیلان به چند هفته قبل و رقابت در سری آ ایتالیا باز می‌گردد که با یک نمایش ضعیف، بازی را دو بر صفر به تیم اینترواگذار کردند. حالا این دیدار می‌تواند فرصت خوبی برای جبران و بازگشت روحیه از دست رفته آن‌ها نیز باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پیرلو پیش از این دیدار گفت: «ما با تمرکز کافی به این دیدار می‌رویم و من دوست دارم تیمم قدرت و توانایی خود را در زمین به نمایش بگذارد. این بازی تعیین‌کننده نیست چرا که در مرحله رفت انجام می‌شود و ما باید آن را مدیریت کنیم. ما تصمیم داریم در مسابقه فردا خیلی چیزها را تغییر دهیم، جاه‌طلب هستیم و تشنه پیروزی. در مسابقه فردا آرون رمزی را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نداریم و بوفون نیز از ابتدا برای ما به میدان خواهد آمد. شکست قبل به ما یاد داد که باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. تیم اینتر بسیار خوب دفاع می‌کند و در ضد حملات بسیار خطرناک است.»

تیم فوتبال اینترمیلان نیز که در این هفته‌ها بردهای حساس و زیادی را به دست آورده است با روحیه‌ای بالا پا به این مسابقه مهم می‌گذارد. آنتونیو کونته سرمربی تیم اینتر پیش از روز مسابقه چنین اظهار داشت که: «ما باید برای یک تیم قدرتمند احترام زیادی قائل باشیم و یک نمایش عالی از خود ارائه دهیم، تکلیف این رقابت در دو مسابقه مشخص می‌شود و باید مراقب باشیم که مانند سال گذشته در این مرحله از مسابقات کنار نرویم.»

اما شاید مهم‌ترین مشکل برای تیم اینتر غیبت لوکاکو مهاجم این تیم باشد که در بازی قبل مقابل میلان با دریافت کارت زرد و محرومیت، دیدار رفت را از دست داده است. به گفته کونته: «غیبت لوکاکو خیلی مهم نیست، این اولین باری نیست که او را در اختیار نداریم، ما بازیکنان زیادی داریم که در زمان نبود او می‌توانند جای او را به خوبی پر کنند.»

 لوکاکو در بازی مرحله قبل در درگیری که با زلاتان از تیم میلان داشت حاشیه‌های زیادی را به وجود آورد. حاشیه‌ای که به فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز کشیده شد و این نهاد تصمیم به تحقیق در مورد این درگیری گرفت که ممکن است محرومیت سنگینی برای مهاجم سوئدی تیم میلان به همراه داشته باشد. آن‌ها معتقدند که زلاتان از کلمات نژادپرستانه در مشاجره استفاده کرده است.

بیشتر از ورزش