یک پیش‌بینی دیگر از سیمپسون‌ها

کارگردان مجموعه خانواده سیمپسون زوج بایدن و هریس را در رقصندگان مقابل ترامپ گذاشته بود

دیوید سیلورمن، تصویرساز و کارگردان این مجموعه حالا نمونه دیگری از این مجموعه را منتشر کرده است - Brad Barket / Getty Images North America / Getty Images via AFP

یکی از خالقان مجموعه خانواده سیمپسون، ویدیویی از این مجموعه پرسابقه منتشر کرد که به نظر می‌رسد انتخاب جو بایدن و کامالا هریس را «پیش‌بینی» کرده است.

اوایل هفته جاری (۲۰ ژانویه) بایدن و هریس با شکست دونالد ترامپ و مایک پنس در انتخابات پارسال، به ترتیب رئیس‌جمهور و معاون رئیس‌جمهور ایالات‌متحده شدند. معروف است که مجموعه خانواده سیمپسون سرخط خبرها را گاهی از دهه‌ها پیش‌تر پیش‌بینی می‌کند. از جمله این پیش‌بینی‌ها، رسیدن ترامپ به ریاست‌جمهوری بوده است. هفته پیش طرفداران این مجموعه اعلام کردند که هم لباس خانم هریس در مراسم تحلیف و هم حضور تام هنکس در این مراسم را پیش‌بینی کرده بودند.

دیوید سیلورمن، تصویرساز و کارگردان این مجموعه حالا نمونه دیگری از این مجموعه را منتشر کرده که ظاهرا باز هم رویدادهایی را پیش از وقوع، پیش‌بینی کرده است. سیلورمن در مطلبی خطاب به ال جین، پخش‌کننده کارتون خانواده سیمپسون، به قسمت «داستان ضلع غربی» سال ۲۰۱۹ اشاره می‌کند که در آن برای تمسخر ترامپ که آن موقع رئیس‌جمهور بود، از ترانه «آمریکا» از فیلم «داستان ضلع غربی» استفاده کرده‌اند. در پایان این ویدیو، ترامپ را می‌بینیم که در مقابل او، صفی از رقصندگان شامل بایدن و هریس در کنار یکدیگر ایستاده‌اند؛ در حالی که این دو تازه پارسال، زوج سیاسی شدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سیلورمن نوشته است: «وقتی قسمت داستان ضلع غربی خانواده سیمپسون را می‌ساختیم که ۲۰ اوت ۲۰۱۹ در یوتیوب منتشر شد، این صحنه را برای پایان آن برگزیدم. بایدن و هریس را که آن موقع نامزد ریاست‌جمهوری بودند، اتفاقی کنار یکدیگر گذاشتم. ال جین! انگار دوباره آینده را پیش‌بینی کردیم! همین الان داشتم پشت تلفن به عده‌ای می‌گفتم واقعا نمی‌دانم چطور این اتفاق افتاده...»

جین این توییت را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک گذاشته و عکسی هم از شخصیت لیزا که یک کت شبیه کت کامالا هریس در مراسم تحلیف به تن دارد، بازنشر کرده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی