دفاع شاهدخت موناکو از مدل موهایش: «انتخاب خودم بود»

شارلین ۴۲ ساله می‌گوید که مدل موی نیمه-تراشیده با وجود نظرات مختلف، «به دلش نشسته است»

شارلین، شاهدخت موناکو- ERIC GAILLARD / POOL / AFP

شارلین، شاهدخت موناکو، در پی واکنش‌ها به رونمایی از مدل موی جدید و «نیمه‌تراشیده» خود در ماه دسامبر، از آن دفاع کرده است.

بنا بر گزارش مجله «پیپل»، شاهدخت شارلین، همسر شاهزاده آلبرت، بار اول در روز ۱۶ دسامبر و هنگام تحویل هدایای کریسمس در جشن سالانه خانواده سلطنتی در کاخ موناکو، مدل موی جنجالی خود را آشکار کرد. او حالا در مصاحبه‌ای جدید با مجله فرانسوی «پوئن دو وو»، از مدل موی خود دفاع کرده و گفته است که مدل جدید با وجود نظرات مختلف، «به دلش نشسته است».

این شاهدخت ۴۲ ساله در پاسخ به نحوه‌ برخورد با انتقاد‌ها از خود به‌عنوان یک چهره‌ی عمومی، در مورد ظاهر جدیدش گفت: «این مدل مو را خودم انتخاب کردم. به نظر می‌رسد که مخالفت‌های زیادی را برانگیخته اما واقعیت این است که مدت‌ها بود می‌خواستم موهایم را این مدلی کنم و بسیار به دلم می‌نشیند. همین.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شناگر سابق المپیک همچنین اذعان کرد که این اولین مدل موی منحصر‌به‌فردی نیست که امتحان می‌کند و گفت که قصد دارد در ظاهر خود، باز هم تغییراتی دهد: «من در بین تمام اعضای خانواده‌های سلطنتی، قطعا بیش از هر کس مدل موی خود را تغییر داده‌ام و از این به بعد هم این کار را خواهم کرد. این انتخاب من است.» وی در ادامه افزود: «من با اظهاراتی مثل این که این چه کاری بود کرد؟ یا کارش اصلا مناسب یک خانواده سلطنتی نیست آشنایی کامل دارم. چیزی برای گفتن به آن‌ها ندارم جز این‌که ما در سال ۲۰۲۱ زندگی می‌کنیم و در این روز‌های دشوار و پر از نگرانی، موضوعات مهم‌تری شایسته‌ توجه ما هستند.»

او در مورد واکنش خانواده به مدل موی جدید خود گفت که ژاک و گابریلا، دوقلوهای شش‌ساله‌ او «عاشق» مدل موی جدید مادرشان شده‌اند و شوهرش، پسر بازیگر فقید گریس کلی و شاهزاده رنیر سوم، «اولش تعجب کرد» اما بعد خوشش آمد. او گفت: «شاهزاده اول تعجب کرد اما بعد درک کرد و پسندید.»

مدل قبلی موی شاهدخت شارلین در سپتامبر ۲۰۲۰، مدل موی کوتاه (باب) با چتری کوتاه بود.

© The Independent

بیشتر از زندگی