سیمپسون‌ها لباس تحلیف کامالا هریس را پیش‌بینی کرده بودند

مراسم تحلیف روز گذشته جو بایدن، یکی دیگر از «پیش‌بینی‌های» سریال سیمپسون‌ها بود

تشابه لباس کامالا هریس، معاون ریاست جمهوری و لباس لیزا در سریال سیمپسون‌ها - عکس از شبکه‌های اجتماعی 

طرفداران مجموعه تلویزیونی «سیپمسون‌ها» می‌گویند این برنامه با موفقیت، مراسم تحلیف کامالا هریس را پیش‌بینی کرده بود.

در نمایش «بارت به‌سوی آینده» سیمپسون‌ها که در سال ۲۰۰۰ پخش شد، پیش‌بینی شده که لیزا سیمپسون بزرگسال، رئیس جمهور ایالات متحده می‌شود. او در پی ریاست جمهوری ترامپ انتخاب می‌شود و می‌گوید که دولتش « بحران بودجه» را از او به ارث برده است.

اگر پیش‌بینی‌های این سریال تلویزیونی در مورد پرزیدنت ترامپ به اندازه کافی فراتر از واقع‌گرایی و سورئالیستی نبود، حال طرفداران سیمپسون‌ها متوجه شده‌اند که لباسی که لیزا در مقام ریاست جمهوری پوشیده بود، با لباس هریس در مراسم تحلیف روز چهارشنبه، ۲۰ ژانویه، شباهت دارد.

هریس، در یک کت بنفش رنگ و یک رشته گردنبند مروارید، به عنوان معاون جو بایدن سوگند یاد کرد. در قسمت «بارت به‌سوی آینده» لیزا هم در یک لباس بنفش با گردنبند مروارید دیده می‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

فیل هاگِن، یکی از هواداران سیمپسون‌ها در توئیتی نوشت: «بله، هر اتفاقی که قرار است بیفتد، هم‌اکنون در سیمپسون‌ها افتاده است، اما این چندان جالب نبود.»

برخی دیگر اما از این «پیش‌بینی» سخت شگفت‌زده شده‌اند. یک کاربر نوشت: «وقت آن است که بار دیگر سیمپسون‌ها را برای بازار معاملات و رمزارز تماشا کنیم.»

توئیت دیگری گفت: «اوکی، این اتفاق کار را تمام کرد: نویسندگان سیمپسون‌ها مسافران زمان‌اند.»

مدت‌ها است که سیمپسون‌ها به «پیش‌بینی» آینده متهم شده‌اند. گذشته از مزاح در مورد انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور در بیست سال پیش، در داستان یکی دیگر از شماره‌های سیمپسون‌ها در سال ۱۹۹۳، به همه‌گیری ویروس کرونای سال گذشته هم اشاره شده بود.

بله، هر اتفاقی که قرار است بیفتد، هم‌اکنون در سیمپسون‌ها افتاده است، اما این چندان جالب نبود. فیل هاگن، ۲۱ ٓانویه ۲۰۲۱

در سال ۱۹۹۶، یکی از شماره‌های سیمپسون‌ها درباره هجوم انسان‌نماها به ساختمان کنگره بود که انعکاسی است از شورش اوایل ماه جاری هواداران دونالد ترامپ به داخل ساختمان تاریخی کنگره.

مراسم تحلیف روز گذشته جو بایدن، یکی دیگر از «پیش‌بینی‌های» سریال سیمپسون‌ها است. هواداران این سریال خاطرنشان کردند که تام هنکس که در این مراسم شرکت داشت، پیشتر در شماره «در لحظه بحران» فیلم سینمایی سال ۲۰۰۷ سیمپسون‌ها، مردم آمریکا را خطاب قرار داده بود. 

برای دیدن لحظات برجسته مراسم تحلیف بایدن، از جمله نمایش بروس اسپرینگ فیلد و جنیفر لوپز اینجا را کلیک کنید:

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر