پیش از مراسم تحلیف بایدن، لیدی گاگا پیام امید فرستاد

«دعا می‌کنم فردا برای همه آمریکایی‌ها روز صلح باشد»

لیدی گاگا یک روز پیش از آن که سرود ملی آمریکا را در مراسم تحلیف جو بایدن اجرا کند، عکسی جدی از خود در مقابل ساختمان کنگره آمریکا، به اشتراک گذاشت. 

در این تصویر که در حساب کاربری لیدی گاگا در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، او در یک شنل سفید با ماسک صورت هماهنگ با آن دیده می‌شود و در زیر آن نگاشته شده است: «صلح برای همه آمریکایی‌ها» او در ادامه چنین نوشته است: «دعا می‌کنم فردا برای همه آمریکایی‌ها روز صلح باشد؛ روز عشق و نه نفرت. روز پذیرش نه وحشت. روز رویای آینده‌ای شاد به‌عنوان یک کشور. رویایی که در آن خشونت نباشد، رویایی که روحمان را در امنیت نگاه دارد. با مهر، از محل کنگره.»

طرفداران لیدی گاگا در واکنش به او نوشته‌اند که او «بسان فرشته» بوده است.

یک کاربر نوشت: «نظریه: زمانی که وارد بهشت می‌شوید» (جویی نولفی- ۱۹ ژانویه ۲۰۲۱)

دیگر کاربران برای خواننده ترانه «رِین آن می» (بر ببار باران) در اجرای روز تحلیف، آرزوی امنیت و موفقیت کرده‌اند.

«بیایید برای یک آینده روشن و عالی برای  آمریکا امیدوار باشیم و مهمتر از همه امیدوار باشیم کابوس همه‌گیری پایان یابد. فردا در اجرای سرود ملی آمریکا در مراسم تحلیف بایدن می‌بینمت. امن باش.»(هکتور- ۱۹ ژانویه ۲۰۲۱)

«تو از دختری که پیانوی خود را از این میخانه به آن میخانه می‌کشید و با تمام قلبش می‌خواند به اینجا رسیده‌ای. تو الهام‌بخش و قهرمانی هستی که از قدرتت برای نیکی استفاده می‌کنی. رستگار شوی گاگا/استفانی. با مهر فراوان از ولز بریتانیا. سپاس برای آن که به ما برای آینده امید و اعتقاد دادی. (شون ویلیامز-  ژانویه ۲۰۲۱)

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«بسیار خوب خواهی بود و امیدوارم دولت تمام توان خود را در حفاظت از تو به کار گیرد. امن باش.» (پروف - ۱۹ژانویه ۲۰۲۱)

هواداران لیدی گاگا با اشاره به شنل سفید او که بی شباهت به بالاپوش سنتی رهبر کاتولیک های جهان نبود، به او لقب «پاپ گاگای اول» را داده‌اند.

«پاپ گاگای اول» (دیکلان کَسین - ۱۹ ژانویه ۲۰۲۱)

قرار است در مراسم تحلیف بایدن که حدود ساعت ۱۱:۳۰ روز چهارشنبه ۲۰ ژانویه به وقت شرق آمریکا آغاز می‌شود، جنیفر لوپز و گارت بروکس نیز به لیدی گاگا بپیوندند. در این مراسم همچنین قرار است آندریا هال، مامور آتش‌نشانی در راس «قول بیعت» قرار گیرد، آماندا گورمن، نخستین برنده جایزه ملی شعر جوانان، قطعه شعری اجرا کند، کشیش لیو اُدانووَن  نیایشی را بخواند و کشیش دکتر سیلوستر بیمن دعای خیر را قرائت کند.

عصر روز تحلیف، تام هنکس میزبان یک برنامه تلویزیونی ویژه به نام «جشن آمریکا» در مورد تحلیف  جو بایدن خواهد بود که در آن جاستین تیمبرلیک، دمی لوواتو، جان بن جوی و انت کلونز هنرنمایی خواهند کرد. این برنامه ۹۰ دقیقه به طول خواهد انجامید و از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ شب به وقت شرق آمریکا از شبکه‌های ای‌بی‌سی، سی‌بی‌اس، سی‌ان‌ان، ان‌بی‌سی، و ام‌اس‌ان‌بی‌سی پخش خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از زندگی