آرسنال؛ تازه‌ترین‌ها درباره سبایوس، زاها، تیرنی و سالیبا

تیم آرسنال در این فصل بودجه محدودی برای نقل و انتقال دارد

AFP

آرسنال همچنان روی قراردادی با رئال مادرید جهت انتقال دنی سبایوس به استادیوم امارات کار می‌کند.

پس از آنکه آرون رمزی در یک انتقال آزاد به یوونتوس پیوست، هافبک رئال مادرید به عنوان جانشینی مناسب برای او شناسایی شده است.

به دلیل محدود بودن بودجه آرسنال، به احتمال زیاد این تیم سبایوس ٢٢ ساله را از رئال قرض خواهد گرفت. باشگاه تاتنهام نیز در صدد خرید این بازیکن پرامتیاز اسپانیایی بود اما بعدا تصمیم خود منصرف شد.

گفته می‌شود که سبایوس بازی کردن زیر نظر اونای امری را به انتقال به تاتنهام ترجیح می‌دهد چون در آرسنال شانس او برای ماندن در ترکیب اصلی تیم بیشتر است.

وقتی که از امری در مورد احتمال این انتقال سوال شد، گفت: «نمی‌خواهم در مورد اسم‌ها صحبت کنم، اما سبایوس بازیکن بسیار خوبی است».

روی هاجسون، مدیر کریستال پالاس، در پاسخ به تلاش آرسنال برای جذب ویلفرد زاها، اندکی امیدواری به این تیم داده است. مدیر پالاس تایید کرده است که این باشگاه پیشنهاد ٤٠ میلیون پوندی را برای این بازیکن جادوگر رد کرده است اما غی رمستقیم گفت اگر مبلغ ٨٠ پاوندی که آنها ارزش‌گذاری کرده‌اند پرداخت شود احتمال توافق وجود دارد.

هاجسون گفت «فکر نمی‌کنم آرسنال پیشنهادی داده باشد که به مبلغ ارزش‌گذاری ما نزدیک باشد. من مطمئنم این بازیکن می‌داند اگر قرار باشد باشگاهی او را از ما بگیرد باید ارزش واقعی بازار را بپردازد. تا زمانی که باشگاهی ارزش واقعی ویلف را نپردازد، چیز زیادی برای بحث کردن در مورد او وجود نخواهد داشت».

آرسنال همچنین به تلاش خود برای بستن قرارداد با مدافع سلتیک، کیرن تیرنی ادامه می‌دهد، اما در مورد او نیز با مشکلات مشابهی روبرو است.

نیل لنون گفت یکی از دلایل رد پیشنهاد ٢٥ میلیون پوندی آرسنال این است که منچستر یونایتد ارون وان-بیساکا را به قیمت ٥٠ میلیون پوند خریداری کرده است.

در مذاکرات بین این دو باشگاه پیشرفت چندانی حاصل نشده است چون آرسنال تلاش می‌کند بودجه محدودش را به بهترین شکل ممکن خرج کند. جاش کرونکه در نامه سرگشاده‌ای به هواداران آرسنال گفته است: «ما داریم با یک بودجه دستمزد در حد لیگ قهرمانان و یک بودجه انتقال در حد یک لیگ اروپایی کار می‌کنیم».

خبرهای بهتری در مورد پیشرفت آرسنال در تلاش برای انتقال ویلیام سالیبا به این باشگاه شنیده می‌شود.

آرسنال در آستانه بستن یک قرارداد دائمی برای انتقال این مدافع ١٨ ساله است. البته طبق قرارداد این بازیکن به مدت یک فصل به صورت قرضی به سنت-اِتیَن باز خواهد گشت.

هزینه ٢٧ میلیون پوندی این انتقال تاثیری بر بودجه امسال باشگاه نخواهد گذاشت چون بیشتر آن به صورت قسطی پرداخت خواهد شد.

در عین حال، به دلیل اینکه لورن کوشیلنی در میانه اختلافات پیوسته‌اش با باشگاه حاضر نشد در تور قبل از فصل تیم خود را همراهی کند، ممکن است دستمزد او کاهش یابد.

روزنامه فرانسوی لیکپ گزارش داد که دو طرف همراه با وکلایشان این آخر هفته ملاقات خواهند کرد تا راه حلی برای این وضعیت پیدا کنند.

© The Independent

بیشتر از ورزش