پیروزی یونایتد و آرسنال پیش از احتمال تعطیلی دوهفته‌ای لیگ

تیم منچستر با این پیروزی به رده دوم جدول صعود کرد و با دو امتیاز فاصله بعد از لیورپول قرار گرفت

بالاخره در دقیقه ۹۳ ضربه شوت از راه دور مارکوس راشفورد پس از برخورد به مدافع تیم ولور وارد دروازه شد- Michael Regan / POOL / AFP

رقابت‌های لیگ برتر انگلستان با فشردگی بسیار زیاد در حال پیگیری است. شب گذشته و در جریان هفته شانزدهم این رقابت‌ها، تیم فوتبال منچستریونایتد در آخرین دیدار خود در سال ۲۰۲۰ در ورزشگاه الدترافورد در حالی به مصاف تیم ولورهمپتون رفت که می‌توانست با پیروزی در این دیدار به رده دوم جدول صعود کند.

تیم سولشر بازهم مانند بازی‌های قبل با تغییرات زیادی در این دیدار حاضر شد؛ نبودن فرد و مک تامینی در ترکیب اصلی و حضور پوگبا و ماتیچ در خط دفاع به جای لیندلوف مصدوم، سیستم بازی یونایتد را دستخوش تغییر کرده بود. تیم ولورهمپتون که اکثر مواقع در جدال رودررو با منچستر برای این تیم مشکل‌ساز شده بود، این بار نیز کار را بسیار عالی شروع کرد و در همان نیمه اول می‌توانست کار منچستر را یکسره کند اما عکس‌العمل‌های دیوید دخیا مانع از گلزنی آن‌ها شد و تیم‌ها نیمه اول را مساوی به پایان رساندند.

در نیمه دوم، بازی دو تیم چندان کیفیت نداشت و هیچ یک از دو تیم نتوانستند موقعیت منجر به گل روی دروازه‌ها ایجاد کنند. حتی ادینسون کاوانی هم که در این بازی از ابتدا در ترکیب تیم خود حضور داشت، نتوانست بازی قابل قبولی از خود ارائه دهد. بالاخره در دقیقه ۹۳ و در وقت‌های اضافه، روی پاس ارسالی فرناندز، ضربه شوت از راه دور مارکوس راشفورد پس از برخورد به مدافع تیم ولور وارد دروازه شد و این بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. تیم منچستر با این پیروزی به رده دوم جدول صعود کرد و با دو امتیاز فاصله، بعد از لیورپول قرار گرفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تیم فوتبال آرسنال که در بازی قبلی موفق شده بود تیم همشهری خود یعنی چلسی را شکست بدهد، به شهر برایتون سفر کرد تا در مقابل تیم این شهر، برایتون آلبیون و یاران علیرضا جهانبخش قرار بگیرد. در این بازی که در ورزشگاه خالی از تماشگر فالمر برگزار می‌شد، علیرضا جهانبخش از ابتدا در ترکیب اصلی تیم حضور داشت.

یاران آرتتا که پس از برد مقابل چلسی، روحیه بالایی به دست آورده بودند، در این رقابت نیز نمایش خوبی از خود ارایه کردند. تیم گراهام پاتر هم که در مقابل وستهام مساوی کرده بود، به دنبال برد در این مسابقه و صعود به رده‌های میانی جدول بود؛ اما درنهایت این تیم آرتتا بود که توانست با تک گل لاکازت در دقیقه ۶۶ و در نیمه دوم، در این بازی با نتیجه یک بر صفر پیروز شود و فعلا در رده سیزدهم جدول جای بگیرد. جهانبخش نیز در این دیدار بازی قابل‌قبولی از خود نشان داد و تا دقیقه ۷۰ در زمین حضور داشت. او در انتهای دیدار از عملکرد تیم برایتون تقدیر کرد و گفت که تیم روزبه‌روز شرایط بهتری پیدا می‌کند و امیدوار هستند در سایر مسابقات پیش رو بتوانند به پیروزی برسند. این در حالی است که مالکان باشگاه‌ها از مسئولان برگزاری لیگ خواسته‌اند تا این مسابقات را حداقل برای دو هفته به تعویق بیندازند.

با توجه به لغو بازی منچسترسیتی و اورتون در هفته شانزدهم به دلیل مبتلا شدن دو تن از بازیکنان و نیز تعدادی از کارمندان این باشگاه به کووید-۱۹، حالا خبرها حاکی از آن است که احتمالا بازی امروز بین دو تیم تاتنهام و فولام نیز به دلیل مثبت شدن جواب تست کووید-۱۹ تعدادی از بازیکنان فولام، لغو شود. امروز همچنین قراراست در مورد تعطیلی مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلستان و جام حذفی، جلسه‌ای فوری برگزار شود.

بیشتر از ورزش