مشارکت استلا مک‌کارتنی و گروه مد «اِل‌وی‌اِم‌اِچ»

جزئیات کامل این همکاری ماه سپتامبر اعلام خواهد شد

استلا مک‌کارتنی (نفر وسط)- Jamie McCarthy / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

استلا مک‌کارتنی اعلام کرده است در راستای تلاش‌ها برای افزایش سود جهانی آرم تجاری مشهور خود، با گروه مد لوکس «اِل‌وی‌اِم‌اِچ» شریک می‌شود.

در اطلاعیه‌ای که در وب سایت «اِل‌وی‌اِم‌اِچ» منتشر شده آمده است هدف اصلی مشارکت تقویت «توسعه جهانی آرم تجاری از نظر تجارت و استراتژی» است، در حالی که می‌خواهد همچنان به پیشبرد «مد لوکس با دوام و اخلاقی» ادامه دهد.

طراح مد بریتانیایی همچنان مالک اکثریت سهام آرم تجاری استلا مک‌کارتنی خواهد بود  و سمت‌های خود را به عنوان مدیر تولید و سفیر آن حفظ می‌کند.

خانم مک‌کارتنی گفت: «از زمان اعلام آمادگی خود برای مشارکت آرم‌های تجاری دیگر در مارس ۲۰۱۸، افراد و شرکت‌های گوناگون تماس گرفته‌اند و برای مشارکت و سرمایه‌گذاری در مزون استلا مک‌کارتنی ابراز علاقه کرده‌اند».

این طراح مد افزود «علاقه شدید و تعهدی» که برنار آرنو ‌مدیر و رییس هیات مدیره «اِل‌وی‌اِم‌اِچ»، و پسرش آنتوان، مدیر آرم تجاری لباس مردانه برلوتی، ابراز داشته‌اند او را تحت تاثیر قرار داده است.

مک‌کارتنی اظهار داشت: «شانس شناخت و تشدید قابلیت کامل آرم تجاری‌ام، همراه با آقای آرنو و «اِل‌وی‌اِم‌اِچ»، ضمن حفظ اکثریت مالکیت در تجارت، فرصتی بود که مرا به هیجان آورد».

اطلاعیه خبری می‌گوید جزئیات کامل این همکاری ماه سپتامبر اعلام خواهد شد.

آرنو گفته است از این که می‌تواند از نزدیک با مک‌کارتنی برای بهینه سازی آرم او کار کند«فوق العاده خوشحال» است.

این سرمایه گذار تجاری گفت که «این آغاز یک داستان زیبای همکاری است، و ما به قابلیت زیاد و طولانی شرکت او اعتماد داریم. یک عامل تعیین کننده این بود که او نخستین کسی بود که خیلی زود مسائل تداوم و اخلاق را در صف اول فعالیت‌هایش قرار داد و تشکیلات خود را در اطراف این مقوله‌ها بنا کرد. تاکید گروه‌های«اِل‌وی‌اِم‌اِچ» نیز بر تداوم است».

 مک‌کارتنی آرم تجاری مد خود را در ۲۰۰۱، در مشارکت با گروه مد لوکس فرانسوی کِرینگ (که آن زمان گروه گوچی نامیده می‌شد) براه انداخت.

سال پیش، اعلام شد که کرینگ ۵۰ درصد سهام خود در آرم تجاری استلا مک‌کارتنی را به این طراح فروخته است.

پیشتر در ماه جاری، مک‌کارتنی کلکسیون جدید لباس خود را که از بیتل‌ها الهام گرفته است، رونمایی کرد.

این خط شامل پوشاکی است که از فیلم انیمیشنی بیتلز ، زیردریایی زرد، الهام می‌گیرد، و طیفی از گرافیک‌ها، نقش‌ها و شعارهایی را که اشاره مستقیم به ترانه‌های کلاسیک باند راک بریتانیایی دارد تصویر می‌کند.

در ماه می، ریحانا، برند مد «فنتی» را زیر نام «اِل‌وی‌اِم‌اِچ» رونمایی کرد، و در مقام نخستین زن سیاهپوستی قرار گرفت که یک آرم تجاری را در محتوای گروه لوکس صاحب نام عرضه می‌کند.

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی