گرفتاری پرسپولیس؛ این بار در دریاچه ورزشگاه قائمشهر

بازی پرسپولیس و نساجی پس از تلاش‌های مسئولان، و تایید موعود بنیادی‌فر، داور این دیدار، آغاز شد

تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از ناکامی در فینال مسابقات آسیایی و بازگشت به ایران، برای برگزاری اولین دیدار عقب‌افتاده خود با تیم نساجی راهی قائمشهر در شمال کشور شد.

این بازی که در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می‌شد از همان ابتدا برای تیم میهمان پرحاشیه‌ به نظر می‌رسید. زمین بازی به دلیل نبود مدیریت صحیح، در پی بارش باران پر از آب شده بود؛ در حالی که با اندیشیدن تمهیداتی پیش از شروع مسابقه، این امکان وجود داشت که شرایط مطلوب‌تری برای انجام مسابقه به وجود آید.

 تصاویر ویدئویی قبل از شروع مسابقه حاکی از آن بود که در یک اقدام عجیب، حامد لک، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس شخصا در حال جمع کردن آب از جلوی دروازه است که این موضوع واکنش کاربران را هم به همراه داشته است.

دیدن این تصاویر برای بینندگان خارج از ایران به‌خصوص کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند بسیار جالب باشد؛ از آنجایی که ایران برای میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا درخواست داده است، باید دید واکنش آن‌ها به این شیوه برگزاری مسابقات چگونه خواهد بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بازی پرسپولیس و نساجی پس از تلاش‌های فراوان مسئولان برای برگزاری مسابقه و تایید موعود بنیادی‌فر، داور این دیدار، آغاز شد. در نیمه نخست، این تیم نساجی بود که بازی را در اختیار داشت و به نظر می‌رسید که تیم میهمان هنوز در شوک شکست فینال آسیا قرار دارد. بازی ناهماهنگ و از دست دادن توپ در موقعیت‌های مختلف در تیم یحیی کاملا مشهود بود. البته شرایط بسیار بد زمین هم کار را برای بازی‌سازی هافبک‌های پرسپولیس غیرممکن کرده بود و تنها راه برای هر دو تیم، ضربات ایستگاهی و سانتر از جناحین بود.

تیم نساجی در لحظات پایانی نیمه نخست موفق شد روی یک ضربه شروع مجدد، دروازه پرسپولیس و حامد لک را برای اولین بار در این فصل از رقابت‌ها باز کند.

با شروع نیمه دوم، تیم پرسپولیس عملکرد بهتری از خود نشان داد و توپ و میدان را در اختیار داشت اما موقعیت‌ها با بی‌دقتی مهاجمان تبدیل به گل نمی‌شدند تا اینکه در دقایق پایانی، سیامک نعمتی روی یک شوت محکم از داخل محوطه جریمه تیم نساجی موفق شد دروازه تیم میزبان را باز کند و بازی درنهایت با نتیجه مساوی یک-یک به پایان رسید. این در حالی است که پرسپولیس کماکان تنها تیم بدون شکست تا این مرحله از رقابت‌هاست.

در نشست مطبوعاتی پس از بازی، گل محمدی از شرایط برگزاری این مسابقه ابراز ناراحتی کرد. او گفت که باید این ورزشگاه را خراب کنند و دوباره بسازند: «کشوری که ما در آن زندگی می‌کنیم سرشار از منابع نفت و گاز است و ثروتمند هستیم. خدارو شکر همه‌چیز داریم. از مسئولان می‌خواهم در ساخت ورزشگاه‌ها توجه بیشتری داشته باشند. چرا یک مسابقه در یک چنین شهری باید روی چمن مصنوعی برگزار شود آن‌هم با این استاندارد بسیار ضعیف.»

تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی، در یکی دیگر از دیدارهای عقب‌افتاده خود، به مصاف تیم ذوب‌آهن خواهد رفت.

بیشتر از ورزش