پیروزی پرگل شیاطین سرخ با درخشش فرناندز

نیمه دوم بازی نیز پر گل پیگیری شد و در نهایت تیم منچستریونایتد موفق شد با نتیجه ۶ بر ۲ لیدزیونایتد را درهم بکوبد

برونو فرناندز، بازیکن تیم منچستر یونایتد - Clive Brunskill / POOL / AFP

یک برد شیرین دیگر برای تیم فوتبال منچستریونایتد، اتفاقی برای هواداران این تیم که سال‌ها است در انتظار اوج‌گیری مانند زمان مربیگری سرالکس فرگوسن هستند.

تیم فوتبال منچستریونایتد در هفته چهاردهم لیگ جزیره در ورزشگاه خانگی خود اولدترافورد به مصاف تیم لیدزیونایتد رفت، در این بازی تیم منچستریونایتد باز هم با ترکیبی متفاوت و تعدادی تغییر در بعضی از پست‌ها پای به این دیدار گذاشت، نیمکت‌نشینی پل پوگبا باز هم این موضوع را نشان می‌داد که این بازیکن کماکان از آمادگی برای بازی برخوردار نیست و سولسشر نسبت به عملکرد او ناامید شده است. اما در این دیدار کار برای یونایتدی‌ها بسیار آسان پیش رفت تا جایی که موفق شدند در همان نیمه نخست کارلیدز را یک‌سره کنند و با ۴ گل از حریف پیشی گرفتند. بدون شک یکی از ستاره‌های این بازی، هافبک پرتغالی یونایتد برونو فرناندز بود که با بازی‌سازی‌ها و پاس‌های تک‌ضرب خود موقعیت‌های زیادی را برای مهاجمان فراهم کرد.

نیمه دوم بازی نیز پر گل پیگیری شد و در نهایت تیم منچستریونایتد موفق شد با نتیجه ۶ بر ۲ لیدزیونایتد را درهم بکوبد. البته در این بازی یونایتد شانس این را داشت که گل‌های بیشتری را وارد دروازه تیم لیدز کند اما به دلیل بی‌دقتی مهاجمان این فرصت‌ها به گل تبدیل نشد، برونو فرناندز در این رقابت موفق به ثبت ۲گل و یک پاس منجر به گل شد، در حال حاضر فرناندز با ۹گل زده بهترین گلزن این تیم به‌شمار می‌آید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

از دیگر اتفاقات خوب در این بازی برای یونایتد می‌توان به عملکرد مثبت اسکات مک‌تومینای هافبک اسکاتلندی این تیم اشاره کرد که در این برد پر گل موفق شد دو گل به ثمر برساند. اما اگر بخواهیم به عملکرد خط دفاعی منچستر در این بازی نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که هنوز ناهماهنگی‌هایی بین ویکتور لیندلوف و کاپیتان مگوایر وجود دارد و در زمان‌هایی که مگوایر مقداری رو به جلو بازی می‌کند، دیگر مدافعان منچستر نمی‌توانند عمق دفاع را پوشش دهند، در کناره‌ها نیز ون‌بیساکا هنوز نتوانسته پس از پیوستن به منچستر نقش یک گوش راست کلاسیک را ایفا کند و در سمت چپ لوک شاو و خرید جدید آن‌ها الکس تلس نیز کیفیت لازم را در این پست از خود نشان نمی‌دهند که این مشکلات در خط دفاعی بلای جان این روزهای منچستر شده است.

این برد پر گل دومین پیروزی پر گل تاریخ یونایتد تا پیش از شش گل در لیگ جزیره است که آخرین آن مربوط به سال ۲۰۱۱ و برد ۸-۲مقابل آرسنال بود. اما سولسشر نیز پس از پایان بازی از عملکرد بازیکنان خود تشکر کرد و گفت: «ما از همان ابتدا به بازی مسلط بودیم و این بازی می‌بایست با نتیجه ۱۲ بر ۴ به پایان می‌رسید، من از عملکرد بازیکنان بسیار راضی هستم و ما هر روز داریم به هماهنگی بیشتری می‌رسیم، تنها باید بگویم که جای هوادارانمان در استادیوم بسیار خالی بود تا این پیروزی بزرگ را با آن‌ها جشن بگیریم.»

با این پیروزی تیم منچستریونایتد با ۲۶ امتیاز و یک بازی کمتر رده سوم جدول قرار گرفت.

بیشتر از ورزش