مربی منچستریونایتد: «حرف زدن خارج از زمین بازی بی‌فایده است»

سولشر می‌گوید که پل پوگبا بعد از اثبات تندرستی و آمادگی بدنی، حالا در ترکیب اصلی حاضر می‌شود

پل پوگبا، بازیکن تیم منچستر یونایتد - Sascha Steinbach / POOL / AFP

اوله گونار سولشر پل پوگبا را به چالش دعوت کرد تا حرف‌های خود را در زمین بازی بزند و روز شنبه و از آغاز دربی او را در ترکیب اصلی منچستریونایتد قرار داد. 

مینو رایولا، مدیر برنامه‌ریزی پوگبا، در مصاحبه‌ای با توتو اسپورت که در بعدازظهر بازی مهم منچستریونایتد با آربی لایپزیگ در لیگ قهرمانان منتشر شد، ادعا کرد او به محض امکان مشتاق ترک اولدترافورد است.  

بعد از آن که سولشر پوگبا را در جمع بازیکنان ذخیره‌ای قرار داد که منجر به شکست ۳-۲ این تیم شد، منچستر از صعود به مرحله حذفی باز ماند، گرچه این هافبک وقتی از نیمکت به زمین آمد برای تیم خود گل زد. 

پوگبا در دو بازی قبلی که حاضر شد، دو گل به ثمر رساند و همچنین در پیروزی ۳-۱ مقابل وست‌هام وقتی که تیمش عقب بود گل تساوی را به ثمر رساند و سولشر هم اظهار داشت که این بازیکن ۲۷ساله بعد از اثبات تندرستی و آمادگی بدنی خود صلاحیت حضور در ترکیب اصلی را یافته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سولشر پیش از بازی آینده مقابل منچسترسیتی گفت: «او بعد از حضور در آن بازی بین‌المللی مصدوم شد و چند بازی را از دست داد اما در مقابل وست‌هام به بازی گرفته شد و بیشترین توان بدنی را از خود به نمایش گذاشت. آمادگی بدنی او در حال احیا است و هر روز تندرست‌تر می‌شود، به همین دلیل باید دوباره برای حضور در ترکیب اصلی آماده باشد.» 

وقتی از او سؤالاتی درباره آینده پوگبا در خارج از زمین بازی پرسیده شد، آقای سولشر به شبکه ورزشی اسکای گفت: «صحبت در خارج از زمین بازی به هر صورت بی‌تاثیر است، به عنوان یک فوتبالیست باید حرف خود را در میدان بازی بزنید. آن جا است که می‌شود حرف خود را اثبات کرد. اگر بازیکنان خوب تمام تمرکز خود را صرف بازی و عملکرد خود در زمین کنند، نمی‌شود جلوی بازی خوب آن‌ها را گرفت و پوگبا هم همواره بر فوتبال بازی کردن خود متمرکز بوده است.» 

ترکیب تیم‌ها در دربی پیش رو: 

منچستریونایتد: دخیا، وان بیساکا، مگوایر، لیندلوف، شاو، فرد، پوگبا، مک‌تامینای، فرناندز، راشفورد، گرینوود

ذخیره‌ها: هندرسون، بیلی، ماتا، تلس، ماتیچ، فن دبیک

منچسترسیتی: ادرسون، واکر، دایاس، استونز، کنسلو، رودری، فرناندینیو، دی بروین، محرز، استرلینگ، حسوس

ذخیره‌ها: استفن، گوندوان، لاپورته، برناردو سیلوا، تورس، مندی، فودن

© The Independent

بیشتر از ورزش