خانواده کارداشیان با برنامه جدیدی برمی‌گردند

مجموعه «پا به‌پای خانواده کارداشیان» اولین بار در سال ۲۰۰۷ خانواده کارداشیان-جنر را به ستاره تبدیل کرد

مجموعه «پا‌به‌پای خانواده کارداشیان» اولین بار در سال ۲۰۰۷ از شبکه «‌ای!» پخش شد و خانواده کارداشیان-جنر را به ستاره تبدیل کرد - Toby Canham / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / Getty Images via AFP

کریس جنراعلام کرد خانواده کارداشیان با هولو، قرارداد جدید تلویزیونی بسته است.

همزمان با آغاز سال نو، مجموعه واقع‌نمای تلویزیونی(رئالیتی شو) بلند این خانواده پس از ۲۰ فصل به‌ پایان می‌رسد و برای بسیاری از طرفداران آنها جای سؤال است که آیا آنها می‌خواهند تلویزیون را برای همیشه رها کنند یا نه. اما روز پنجشنبه (۱۰ دسامبر) جنر که مادرسالار خانواده محسوب می‌شود، با انتشار عکسی در اینستاگرام خود، اعلام کرد که این خانواده با شبکه پخش زنده هولو «برای همکاری چندساله» قرارداد بسته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در این عکس جنر در کنار دخترانش، کلوئه، کورتنی، کیم، کندال و کایلی، ایستاده است و نشان می‌دهد که همه بازیگران اصلی نمایش قبلی، در مجموعه جدید حضور دارند.

مجموعه «پا‌به‌پای خانواده کارداشیان» اولین بار در سال ۲۰۰۷ از شبکه «‌ای!» پخش شد و خانواده کارداشیان-جنر را به ستاره تبدیل کرد. کیم در ماه سپتامبر از پایان نمایش خبر داده  و نوشته بود: «با قلبی اندوهگین این تصمیم سخت خانوادگی را گرفته‌ایم و می‌خواهیم با پا‌به‌پای خانواده کارداشیان خداحافظی کنیم. پس از ۱۴ سال، ‌۲۰ فصل، صدها قسمت و بی‌شمار نمایش جانبی، از همه شما بی‌نهایت ممنونیم که در طول این سال‌ها ما را تماشا کردید و در خوشی و ناخوشی، دنبال‌کننده ماجرای اشک‌ها، رابطه‌های پرشمار، و بچه‌هامان بودید.»

کیم در ادامه نوشته بود: «اگر پابه‌پای خانواده کارداشیان نبود، من هم امروز اینجا نبودم. از تک‌تک کسانی که در طول این ۱۴ سال باورنکردنی من و خانواده‌ام را تماشا و از ما حمایت کرده‌اند، بسیار ممنونم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی