ادارات ایران برای مهار همه‌گیری کرونا یک هفته تعطیل شد

«بر اساس دستورالعمل جدید خودروهای غیربومی در استان‌های مختلف ممنوعیت تردد دارند»

مجموع آمار مبتلایان کووید۱۹ در ایران تا ظهر پنجشنبه به ۹۲۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسید- ATTA KENARE / AFP

با ادامه شیوع ویروس جدید کرونا «کووید۱۹» در ایران و بروز موج سوم این بیماری در هفته‌های اخیر، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور از تعطیلی ادارات در هفته آتی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، جمشید انصاری پنجشنبه شب در بخش گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت، هفته آینده ادارات تعطیل هستند و این تصمیم در نشست روز گذشته هیات دولت ابلاغ شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وی از مردم خواست که کارهای اداری خود را به مدت دو هفته به تعویق بیاندازند و به قطع زنجیره شیوع کمک کنند.

حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا در ایران نیز در این برنامه تلویزیونی گفت، هر هفته فهرست شهرهای قرمز و زرد و نارنجی اعلام و محدودیت ها اعمال می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه برنامه اعلام کرد، بر اساس دستورالعمل جدید خودروهای غیربومی در استان‌های مختلف ممنوعیت تردد دارند و استثناها مشخص شده است.

پس از یک دوره کاهش نسبی موارد ابتلا به کووید۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن در طول تابستان، این آمار با آغاز پاییز روند افزایشی پیدا کرده و دولت تصمیم به اعمال محدودیت‌های سراسری گرفته است.

به گزارش ایرنا، مجموع آمار مبتلایان کووید۱۹ در ایران تا ظهر پنجشنبه به ۹۲۲ هزار و ۳۹۷ نفر و شمار جان‌باختگان قطعی این بیماری نیز در سراسر کشور به ۴۷ هزار و ۹۵ نفر رسیده است.

بیشتر از