کاهش وزن هنرپیشه بریتانیایی برای حفظ نقش

سایمون پگ: همسرم گمان می کرد بیمار شده ام

rebourne_fitnessبرگرفته از صفحه اینستاگرام

سایمون پگ به واکنش «عجیب» مردم به تغییرات شگفت‌انگیزی که در فرم بدن خود داده است تا بتواند نقش جدیدش در یک فیلم جدید را بازی کند پاسخ داد.

این بازیگر بریتانیایی به خاطر نقش جدیدش در فیلم پر هیجان «ارث» که اواخر سال جاری اکران خواهد شد تغییرات اساسی در بدن خود داده است.

در ماه مارس، نیک لوور، مربی شخصی پگ، عکس‌هایی از این ستاره فیلم Shaun of the Dead را در اینستاگرام منتشر کرد که نشان می‌داد طی شش ماه گذشته، او حدود نه کیلو وزن کم کرده و چهار درصد از چربی بدنش را از دست داده است.

در حالی این عکس‌ها تحسین بسیاری از هواداران او را برانگیخ – و برخی گفته بودند او از کریستیان بیل تقلید کرده است – این بازیگر در گفتگو با مجله GQ Hype فاش کرد که همسرش فکر می‌کرده او «بیمار» است.

او به مجله GQ Hype گفت: «واکنش‌ها نسبت به این عکس بسیار عجیب بود. برخی از مردم می‌گفتند ’شما مریض هستید‘. همسرم هم همینطور فکر می‌کرد.

او در ادامه گفت: «برخی دیگر می‌گفتند دمت گرم. کارت خوبه. واقعیت این است که من قصد نداشتم که با این کار خودنمایی کنم و بخواهم خودم را مشهور کنم. این فقط یک عکس عادی بود که مربیم گرفت و توقع نداشتم اینگونه جنجال به پا کند.»

مربی ورزش پگ می گوید او از یک برنامه غذایی سالم و ورزش پیروی کرد و شش ماه کار سخت، جواب داد.

پگ دوباره نقش بنجی دان را در دو فیلم جدید از سری فیلم‌های مأموریت غیرممکن در کنار تام کروز بازی خواهد کرد. جدیدترین بخش این فیلم به اسم فالاوت از نظر منتقدان یکی از موفقترین کارهای این مجموعه از زمان انتشار اولین بخش آن به کارگردانی برایان دی پالما در سال ۱۹۹۶ بوده است.

در سال ۲۰۰۴، کریستیان بیل برای بازی نقش ترور رزنیک در فیلم ماشینیست حدود بیست و نه کیلو وزن کم کرد، و اخیرا برای نقش دیک چنی در فیلم درام Vice که برنده جایزه اسکار شد وزن اضافه کرد.

© The Independent

بیشتر از فیلم