مشاور پیشین ترامپ: اگر او ببازد ممکن است در انتخابات ۲۰۲۴ دوباره شرکت کند

حتی اگر دوره ریاست جمهوری ترامپ کوتاه باشد، حضور او در سیاست طولانی خواهد بود

«دونالد ترامپ برای شرکت در انتخابات چهار سال بعد در وضعیت خوبی قرار دارد»-MANDEL NGAN / AFP

مشاور پیشین انتخاباتی دونالد ترامپ می‌گوید اگر او رقابت را به جو بایدن واگذار کند، ممکن است در انتخابات ۲۰۲۴ بار دیگر نامزد انتخابات شود.

برایان لنزا روز پنجشنبه در مصاحبه با رادیو۴ بی‌بی‌سی گفت، دونالد ترامپ برای شرکت در انتخابات چهار سال بعد در وضعیت خوبی قرار دارد.

مدیر سابق ارتباطات تیم انتقالی ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ افزود، ترامپ در آن زمان از الان بایدن جوان‌تر خواهد بود، پس سن اینجا مطرح نیست.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او می‌گوید «بایدن این فرصت را خواهد داشت که کشور را از (بحران) کووید۱۹ خارج کند و ما خواهیم دید شکست‌ها و ناکامی‌های او چه خواهند بود.

به اعتقاد آقای لنزا هیچ کس در حزب جمهوریخواه نیست که بتواند در رقابت‌های مقدماتی برای تعیین نامزد نهایی انتخابات، حریف دونالد ترامپ شود.

مشاور سابق جمهوری‌خواهان افزود، اگر قرار باشد که ترامپ این «رقابت بسیار تنگاتنگ» را ببازد، برای نامزدی دوباره دست پر را خواهد داشت.

اگر آنچه برایان لنزا می‌گوید درست باشد، می‌شود گفت حتی اگر دوره ریاست جمهوری ترامپ کوتاه باشد، حضور او در سیاست طولانی خواهد بود.

شمارش آرا در بیشتر ایالت‌ها تمام شده و بایدن همچنان از ترامپ جلوتر است؛ اما کار در شش ایالت هنوز ادامه دارد که می‌تواند ورق را برگرداند.

© The Independent