مربی بارسلونا: بازی لیونل مسی «می‌توانست بهتر» باشد

رونالدو کومان از این تابستان هدایت بارسا را به عهده ‌گرفته است

روز شنبه بارسلونا از تیم ختافه با نتیجه ۱-۰ شکست خورد-  GABRIEL BOUYS / AFP

رونالد کومان، مربی جدید بارسلونا بعد از شکست در برابر ختافه در آخر هفته گذشته گفت بازی لیونل مسی «می‌توانست بهتر» باشد.

بارسا، که در رقابت فصل گذشته لالیگا به بازی نهایی راه یافت، روز شنبه با نتیجه ۰-۱ از ختافه باخت. دو هفته بعد از آنکه در بازی مقابل سویا در خانه خود به نتیجه مساوی ۱-۱ دست یافت.

تیم بارسا در لیگ برتر اسپانیا با ۷ امتیاز در مقام نهم قرار دارد، البته این تیم از رئال سوسیداد، صدرنشین جدول با ۱۱ امتیاز، هنوز دو بازی عقب‌تر است.

و آقای کومان، که از این تابستان هدایت تیم را عهده‌دار شده است، اذعان کرد کاپیتان تیم و مهاجم او در هفته‌های اخیر بهترین بازی خود را به نمایش نگذاشته است.

این مربی هلندی که سابقا خود بازیکن بارسا بوده است، گفت: «شاید در این وضعیت بازی مسی می‌توانست بهتر باشد. اما او از وضعیت خود خوشحال است و سخت می‌کوشد و می‌خواهد کاپیتان باقی بماند. من هیچ شکایتی ندارم، او هم بدشانسی‌هایی در بازی آورد، (در برابر ختافه) به تیر دروازه زد که در بازی دیگری همان شوت می‌توانست به گل نشیند. من هیچ شکی درباره بازی او ندارم و مطمئنم ما به زودی در بازی‌های آینده شاهد بازی درخشان او خواهیم بود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

قرارداد مسی در نیوکمپ تابستان آینده منقضی خواهد شد گرچه او می‌خواست در ماه اوت سال جاری به زور از این تیم خارج شود ولی به خاطر عدم تمایل به کشیدن دعوا و باشگاه خود به دادگاه از این تصمیم خود عقب نشست.

لوییس سوارز، همبازی و مهاجم دیگر این تیم اما ماه گذشته با ترک بارسلونا به رقیب آن در لالیگا، اتلتیکو مادرید پیوست چرا که در نظر کومان به عنوان بازیکن اضافی در نظر گرفته شد.

مسی علنا از ماجرای خروج سوارز از تیم انتقاد کرده است و از بدو امر به نظر می‌رسد رابطه کاپیتان تیم ملی آرژانتین با کومان تیره و تار باشد.

بارسلونا در بازی بعدی خود در عصر روز سه‌شنبه در بازی افتتاحیه مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف فرنتس‌واروش خواهد رفت.

بعد از آن هم در روز شنبه این تیم در بازی معروف ال کلاسیکو در لیگ برتر اسپانیا، به مصاف رقیب دیرینه خود و قهرمان فصل گذشته لالیگا، رئال مادرید خواهد رفت.

© The Independent

بیشتر از ورزش