همه مناطق امارات برای گردشگران خارجی بازگشایی شد

کاهش محدودیت‌ها با هدف حمایت از رونق اقتصادی صورت گرفت

دبی پیش از این محدودیت های سفر را لغو کرده بود- Karim SAHIB / AFP

پس از تعلیق شش ماهه صدور ویزای امارات متحده عربی به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، این کشور از روز پنجشنبه صدور ویزا برای بازدیدکنندگان خارجی را از سر گرفت.

به گزارش رسانه‌های دولتی امارات متحده عربی، دبی، به عنوان قطب گردشگری و مرکز کسب و کار منطقه، و یکی از هفت منطقه‌ای که امارات متحده عربی را تشکیل می‌دهد، پیش از این ممنوعیت ویزا را در ماه ژوئیه لغو کرده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اداره فدرال امور هویت و شهروندی در بیانیه‌ای که در رسانه‌های دولتی منتشر شد اعلام کرد که این تصمیم به عنوان بخشی از کاهش محدودیت‌های کووید-۱۹ کشورهای حاشیه خلیج فارس و همچنین تلاش برای حمایت از طرح‌های بهبود اقتصادی گرفته شده است.

همه شش کشور عربی حاشیه خلیج فارس رفت و آمد داخلی و قرنطینه را لغو کرده‌اند، اما محدودیت گردهمایی‌ها و سفرهای خارجی همچنان در این منطقه تولید کننده نفت باقی مانده است.

بر اساس آماری که رویترز منتشر کرده، تعداد کل موارد کووید-۱۹ در این کشورها بیش از ۸۰۰ هزار مورد است. بیش از شش هزار و ۸۰۰ نفر هم جانشان را از دست داده‌اند.

عمان روز پنجشنبه اعلام کرد که پروازهای برنامه‌ريزی شده بين المللی را از تاریخ اول اکتبر با اقدامات سختگیرانه محفاظت از کشور و کارکنان هوانوردی از سر خواهد گرفت.

بیشتر از جهان