وارث گوچی ناپدری‌اش را به آزار جنسی متهم کرد

«مادربزرگم می گفت ساکت باش و صدایش را در نیاور»

الکساندرا زارینی، وارث نشان تجاری گوچی- عکس از فیس بوک Alexandra Zarini

الکساندرا زارینی، وارث نشان تجاری گوچی، دادخواست شکایتی را تنظیم کرده که ناپدری‌اش را به ۱۶ سال سوءاستفاده جنسی از وی متهم می‌کند.

این نوه «آلدو گوچی» که یک شرکت کوچک محصولات چرمی ایتالیایی را به امپراتوری جهانی مد تبدیل کرد، این دادخواست شکایت را در لس‌آنجلس ارائه کرد.

در این دادخواست خانم زارینی که اکنون ۳۵ سال سن دارد، مدعی است که جوزف روفالو از شش سالگی تا ۲۲ سالگی وی را مورد آزار جنسی قرار داده است.

وی همچنین مادرش پاتریشا گوچی و مادربزرگش برونا پالمبو را به هم‌دستی و سرپوش گذاشتن روی ماجرا متهم کرده است.

بر اساس اسناد و مدارک ارائه شده در دادگاه عالی کالیفرنیا، آقای روفالو یک مدیر موسیقی که با «پرینس» و «زمین»، «آتش و باد» همکاری می‌کرد، زمانی که الکساندرا کودک و نوجوان بود برهنه با وی به رختخواب می‌رفت و سینه‌ها و اندام تناسلی وی را لمس می‌کرد و آلت تناسلی خود را نیز بر بدن او مالش می‌داد.

خانم زارینی ادعا می‌کند که مادرش از این موضوع آگاه بود و مادربزرگش هم به او می‌گفت: «ساکت باش و صدایش را در نیاور.»«

او اظهار داشت که هر دو زن وی را تهدید کرده‌اند تا سکوت کند، از ترس این که مبادا این رسوایی نام گوچی را لکه‌دار کند و میلیون‌ها دلار بالقوه را به مخاطره بیاندازد.

در این دادخواست همچنین مدعی آزار جسمی از جانب مادرش و آقای روفالو است و این که آقای روفالو که با مادرش ازدواج کرد، می‌خواسته او را نجات دهد و با تظاهر به نجات وی، او را مورد آزار جنسی قرار می‌داد.

الکساندرا همچنین مدعی است که آقای روفالو وی را به مصرف کوکایین و شیشه ترغیب می‌کرد.

تشکیل این پرونده قضایی هم‌زمان با راه‌اندازی مرکز خیریه ضد آزار جنسی کودکان توسط خانم زارینی که بنیاد کودکان الکساندرا گوچی نام دارد، صورت گرفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم زارینی در ویدیویی که در یوتیوب منتشر شده می‌گوید جامعه در قبال کودکان کم‌کاری می‌کند. وی افزود معضل سوءاستفاده جنسی از کودکان همه جا وجود دارد.

این دادخواست ابتدا در «نیویورک تایمز» گزارش شد و همچنین تأیید کرد خانم زارینی گزارشی را به اداره پلیس بورلی هیلز ارائه کرده است.

در بیانیه‌ای که خانم گوچی از طریق ایمیل به «تایمز» ارسال کرد آمده است: «من عمیقا از دردی که جوزف روفالو بر الکساندرا وارد کرد متاثرم. کاری که روفالو با او کرد غیر قابل توجیه است. زمانی که او در سپتامبر سال ۲۰۰۷ همه چیز را در مطب دکتر خانواده‌مان در لندن برای من فاش کرد، کاملا به هم ریختم.»

وی افزود: «من بلافاصله روند طلاق خود از آقای روفالو را آغاز کردم و برای درمان خانواده سراغ مشاوره رفتم. من از اتهاماتی که علیه من و مادربزرگش وارد شده است به همان اندازه ناراحت و به هم ریخته‌ام و تمامی این اتهامات کاملا نادرست است.»

ریچارد کرین جونیور، وکیل آقای روفالو، اظهار داشت: «موکل من شکایت را نخوانده و آن را بررسی نکرده است. بنابراین، او از همه اتهامات مندرج در این شکایت مطلع نیست. وی آن چه را که به وی اطلاع داده شده، قاطعانه و به شدت انکار می‌کند.»

وی ادامه داد: «زمانی که آقای روفالو با مادر الکساندرا ازدواج کرد، آقای روفالو و همسرش بسیار نگران وضعیت سلامت وی بودند و در راستای درمان‌عدم ثبات روحی وی قدم‌هایی را برداشتند که ظاهرا تلاششان ناکام ماند.»

نشان تجاری گوچی در حال حاضر به کرینگ تعلق دارد و توسط یک شرکت سرمایه‌گذاری مستقر در بحرین، زمانی که خانواده گوچی آخرین سهام خود را در سال ۱۹۹۳ واگذار کرد، عمومی شد.

© The Independent

بیشتر از جهان