جاروسواری و جنگ با «اسمش را نبر» از روی مبل خانه

میراث هاگوارتز، بازی هری پاتر، یکی از بازی‌های نسل جدید پلی استیشن ۵ است

 هری پاتر جزو بازی‌های جدید پلی استیشن است-AFP PHOTO/Rachel GRIFFITH

هفته گذشته در رویداد معرفی بازی‌های پلی استیشن، تعدادی از بازی‌های جدید پی اس فایو(PS5) معرفی شدند که بازی جهان باز(open-world)«هری پاتر» هم جزو آن‌ها بود.

«میراث هاگوارتز» بزرگترین رونمایی‌های این نمایش بود، و نیز شانزدهمین قسمت بازی فانتزی آخر هم اعلام شد و اشاره تند و تیزی هم به این موضوع شد که بازی جدید خدای جنگ (که راگناروک نامیده می‌شود) در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

از مدت‌ها پیش شایعه کار بر روی «میراث هاگوارتز» (که توسط برادران وارنر پشتیبانی می‌شود)  مطرح بوده است که بسیاری از موجودات و مکان‌های دنیای جادوگری را تصویر می‌کند که جی کی رولینگ در مجموعه کتاب‌های موفق خود به تصویر کشیده است.

طبق تارنمای رسمی آن، «میراث» بر رایانه‌های شخصی، پی اس فور،‌ ایکس باکس وان، و کنسول‌های ایکس مجموعه‌های ایکس باکس قابل اجرا است.

شرکت سونی همچنین سرانجام قیمت و تاریخ عرضه کنسول پی اس فایو (PS5) را اعلام کرد که قرار است در ماه نوامبر امسال به بازار عرضه شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بازی فانتزی آخر۱۶ که شماره آینده مجموعه بازی‌های پرطرفدار فانتزی آخر است، در ابتدای این نمایش عرضه شد. این بازی به صورت اختصاصی در کنسول‌های پلی استیشن موجود است.

علاوه بر این، طرفداران توانستند از اولین تماشای تصویر داخل بازی جدید از مجموعه مارول به نام «مرد عنکبوتی: مایلز مورال» هم برخوردار شوند.

بیندگان سپس به سراغ رسانه‌های اجتماعی رفتند و با انتشار تحسین‌های خود از نسل بعدی این بازی گرافیک حیرت‌انگیز، واکنش خود را نسبت به این کلیپ نشان دادند.

یکی از کاربران توییتر نوشت:«مرد عنکبوتی زیبا به نظر می‌رسد!»

بازی‌های حلقه مرگ (Deathloop) و ندای وظیفه (Call of Duty): «عملیات سیاه - جنگ سرد» هم از دیگر بازی‌هایی بودند که افراد توانستند نگاه بهتری به آنها بیندازند.

© The Independent

بیشتر از زندگی