کیتلین جنر می‌گوید هویت جنسی «دلیل اصل» جدایی‌اش از کریس نبود

او پیش از جدایی هم درباره درگیر بودن با جنسیت خود به کریس گفته بود، اما تعهد خود به خانواده‌شان را هم ابراز کرده بود

کیتلین جنر و کریس  جنر- Dimitrios Kambouris/Getty Images/AFP

«کیتلین جنر» آشکار کرد که هویت جنسی‌اش «نقش مهمی» در تصمیم‌گیری او و «کریس  جنر» برای طلاق از یکدیگر بعد از ۲۳ سال ازدواج نداشته است. 

این ستاره سابق برنامه «همراه با کارداشیان‌ها» با حضور در برنامه رادیویی «راب لوو» با عنوان «به معنای واقعی با راب لوو!» درباره مسیر تغییر هویت جنسی‌اش و جدایی نهایی این زوج از یکدیگر لب به سخن گشود.

طبق گفته‌های این قهرمان سابق المپیک که به صورت علنی به عنوان یک فرد تراجنسیتی در سال ۲۰۱۵  (دو سال بعد این زوج جدایی خود را اعلام کردند) ظاهر شد، او پیش از آن هم درباره درگیر بودن با جنسیت خود به کریس گفته بود، اما تعهد خود به خانواده‌شان را هم ابراز کرده بود.

کیتلین گفت:«منظورم این است که من مسایل خود را به کریس گفتم، اما هرگز فکر نمی‌کردم که در آینده، یعنی حتی ۲۵ سال بعد، بخواهم تغییر جنسیت بدهم. این احتمال وجود نداشت. من در آن شرایط بودم، می‌خواستم که به خانواده‌ام متعهد باشم، اما اینها دغدغه من است و این همان چیزی است که با آن سر و کار دارم. حال کریس خوب بود، بنابراین زندگی را ادامه دادیم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کیتلین گفت که ۱۰ فرزند این زوج در طول ازدواجشان عامل بازدارنده بوده‌اند، و اشاره کرد: «البته فرزندانم از این حرف من بیزارند، اما مشکل از طرف آنها نبود. این عامل بازدارنده خود من بودم.»

اوگفت:«آنها فوق‌العاده بودند» و توضیح داد که «سال‌هایی عالی» را پشت سر گذاشته است.

کیتلین چهار فرزند به نام‌های برندون جنر، برودی جنر، کاساندرا مارینو، و بارت جنر از ازدواج قبلی‌اش داشت و زمانی که با کریس ازدواج کرد، او هم چهار فرزند به نام‌های کورتنی، کیم، کلویی و راب از ازدواج قبلی‌اش با رابرت کارداشیان داشت.

این زوج از ازدواجشان دو دختر به نام‌های کندال جنر و کایلی جنر دارند.

سرانجام پس از۲۳ سال، در نهایت این زوج «به مسیرهای جدا از یکدیگر» رفتند. جنر به لوو گفت:«هویت من بخش عمده‌ای در جدایی ما نبود.»

او گفت: «موضوعات بسیار بزرگتری هم وجود داشتند، فکر می‌کنم تنها موضوع این بود که شاید به این دلیل خسته شدن از خودم، نزدیک به اواخر رابطه‌مان، با او کمی بی‌اعتنا و کم‌حوصله بودم. اما اتفاقات زیادی هم در جریان بود.»

طبق گفته‌های کیتلین، زمانی که او و کریس از یکدیگر جدا شدند، «موضوع خاصی نداشتند و همه چیز آرام بود.»

کیتلین ۷۰ ساله به خاطر آورد:« (به من گفت، تو می‌دانی که به این شکل پیش نمی‌رود، من هم می‌دانم که نمی‌شود، تو این خانه را داری، من یک خانه دیگر پیدا می‌کنم. خود کریس آن محل را پیدا کرد، خانه را آماده و تزئین کرد و همه کارها را در«مالیبو» انجام داد و گفت، می‌خواهم تو راحت باشی. همین و بس.»

کریس پیشتر گفته بود که از میزان مشکلات جنسیتی کیتلین در طول ازدواجشان خبر نداشته است و در یکی از قسمت‌های «همراه با کارداشیان‌ها» توضیح داد که «از حقیقت کامل این نکته در زندگی کیتلین بی‌خبر بوده است و فرزندان این زوج نیز برخی نکات خاص را  مخفی نگه داشتند.»

کریس اظهار داشت: «اتفاقاتی افتاد که آنها به من نگفتند، زیرا به آنها گفته شده بود این کار را نکنند. من از این موضوع کینه‌ای به دل ندارم، این قضیه فقط مرا واقعا ناراحت می‌کند، زیرا  من مادر حمایتگری هستم. من برای فرزندانم هر کاری می‌کنم و البته از برخی از مسایلی که آنها تجربه می کردند مطلع بودم، شنیدن بعضی موارد پیرامون این موضوع، قلبم را شکست.»

این دارنده مدال طلای المپیک در طول مصاحبه همچنین در مورد بزرگ شدن خود و دانستن این که با هویتش به عنوان مرد احساس خوبی نداشته است، به گفتگو پرداخت.

او با یاد‌آوری از آن زمان گفت:«من هرگز حس خوبی نسبت به هویتم نداشتم، حتی وقتی خیلی کوچک بودم. شیفته لباس‌های خواهرم بودم. هرگز احساس راحتی نسبت به خودم نداشتم و همیشه به همه کارهای دخترانه جذب می‌شدم. اما باید دهانم را می‌بستم، متوجهید؟ دارم از دهه ۵۰ و یا ۶۰ حرف می‌زنم.»

«در آن زمان حتی کلمه«تراجنسیتی» وجود نداشت، بنابراین راه‌هایی پیدا کردم تا فقط خودم را از آن احساسات دور کنم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی