مهدی طارمی به پورتو پیوست

تیم پورتو امسال با مهاجم ایرانی‌ خود در لیگ قهرمانان اروپا حضور می‌یابد

مراسم معرفی بازیکن جدید تیم پورتو به مردم و رسانه‌ها نیز روز گذشته در ورزشگاه اختصاصی این تیم به نام دو دراگائو برگزار شد- Social Media

روز گذشته و به‌صورت رسمی، مهدی طارمی، مهاجم بوشهری فوتبال ایران به تیم پورتوی پرتغال پیوست.

تیم پورتو قهرمان فوتبال پرتغال است و امسال نیز در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. این تیم یک بار نیز با سرمربیگری ژوزه مورینیو در سال ۲۰۰۴، فاتح لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

آقای طارمی امسال در باشگاه ریو آوه پرتغال بازی می‌کرد و در ۳۰ مسابقه‌ای که با این تیم در لیگ این کشور بازی کرد، ۱۸ گل به ثمر رساند.

درخشش در این تیم سبب شد تا مهدی طارمی مورد توجه باشگاه‌های بزرگ مانند پورتو قرار بگیرد.

رسانه‌های پرتغالی جزئیاتی از مدت قرارداد، مبلغ آن و نحوه کسب رضایت‌نامه از تیم ریو آوه را منتشر کرده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

براین اساس باشگاه پورتو برای جذب طارمی به مدت چهار سال، حدود شش میلیون یورو هزینه خواهد کرد. در این میان چهار میلیون یورو به باشگاه ریو آوه خواهد رسید و دو میلیون یورو هم سهم طارمی خواهد شد.

مراسم معرفی بازیکن جدید تیم پورتو به مردم و رسانه‌ها نیز روز گذشته در ورزشگاه اختصاصی این تیم به نام دو دراگائو برگزار شد. در این مراسم به دلیل مقررات مربوط به پاندمی کرونا، هواداران این تیم حضور نداشتند.

درخشش آقای طارمی در فوتبال ایران از تیم ایران‌جوان بوشهر آغاز شد. او سپس به باشگاه پرسپولیس پیوست و دو بار آقای گل لیگ برتر ایران شد. او سپس به تیم الغرافه قطر پیوست و از آنجا راهی پرتغال شد.

بیشتر از ورزش