منچستر یونایتد: ۵۰ میلیون پوند برای آرون وان بیساکا

منچستر یونایتد ۴۵ میلیون پوند از این مبلغ را پرداخت کرده

AFP

منچستریوناید در مذاکراتش برای به کار گرفتن  آرون وان بیساکا، دفاع وسط کریستال پالاس، به توافق رسید. انتظار می‌رود وان-بیسکا به قراردادی به ارزش حداکثر ۵۰ میلیون پوند به اولدترافورد برود.

پس از پیشرفت مذاکرات با کریستال پالاس در روز سه شنبه، منچستر یونایتد برای خرید این بازیکن بیست و یک ساله ۴۵ میلیون پوند پیش پرداخت کرد، و ممکن است ۵ میلیون پوند دیگر نیز بپردازد.

پس از بازی برای تیم انگلستان در جام قهرمانی زیر ۲۱ سال اروپا، وان بیساکا به خانه برگشت و انتظار می‌رود قرارداد انتقال او در روزهای آینده نهایی شود.

این دفاع وسط، دومین خرید اوله گونار سولشر در چایگاه مربی یونایتد، پس از خرید ۱۸ میلیون پوندی دانیل جیمز از سوانسی سیتی در اوایل ماه ژوئن خواهد بود.

گفته می‌شود که سولشر مدتی است از ستایشگران وان-بیساکا بوده و اعتقاد دارد که سبک بازی این بازیکن جوان با تیم منچستریونایتد سازگار است.

پس از ناکامی در رسیدن به رده چهار تیم اول لیگ برتر و نرسیدن به جام قهرمانان اروپا در سال گذشته، مربی نروژی منچستریونایتد تابستان امسال بر بازسازی تیمش نظارت می‌کند.

وان بیساکا هدف اول سولشر برای خط دفاعی بود، گرچه گفته می‌شود یونایتد به دنبال یک دفاع وسط دیگر هم هست و هری مگوایر، بازیکن لسترسیتی را در نظر دارد.

سولشر همچنین قصد دارد خط میانی یونایتد را هم پس از جدایی آنر هررا با قراردادی آزاد، تقویت کند. برونو فرناندز، شان لانگستف و جیمز مدیسون از بازیکنان مورد نظر اولدترافورد برای خط میانی هستند.

© The Independent

بیشتر از ورزش