واکنش کیتی هولمز به نامزدی بایدن و هریس باعث سردرگمی هوادارانش شد

افرادی هم واکنش سکسی خانم هولمز را تشویق کردند، از جمله زویی کراویتز بازیگر

کِیتی هولمز Angela Weiss / AFP

کیتی هولمز واکنش منحصر به فردی به انتخاب سناتور کامالا هریس توسط جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات، به عنوان معاون خود ابراز کرد. 

در روز سه‌شنبه خانم هولمز به این خبر در اینستاگرام واکنش نشان داد و تصویری از خود در لباسی مشکی منتشر کرد در حالی که ظاهرا به دستشویی تکیه زده و سرش را با آرامش عقب داده است. 

این بازیگر ۴۱ ساله در توضیح عکس نوشت: «بایدن‌هریس۲۰۲۰» 

این واکنش وسوسه‌‌انگیز از طرف خانم بازیگر باعث ابراز واکنش‌هایی در رسانه‌های اجتماعی شد و بسیاری از هواداران او در عجب هستند که این تصویر چه ربطی به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو دارد. 

شخصی نظر داد: «اصلا معلوم نیست این جا چه اتفاقی افتاده است.» 

فرد دیگری نوشت: «تصویری عجیب برای این لحظه.» 

دیگران نیزعدم رضایت خود از نحوه حمایت خانم هولمز از نامزدهای حزب دموکرات را ابراز داشته و بسیاری از افراد نیز با عبارت «ترامپ ۲۰۲۰» پای پست او واکنش نشان دادند. 

یکی از فالوئرها نوشت: «این واقعا تصویر مشمئزکننده‌ای است که برای نامزدی مشمئزکننده انتخاب شده است.» 

با این حال، افرادی هم واکنش سکسی خانم هولمز را تشویق کردند، از جمله زویی کراویتز بازیگر و جنی کانر از نویسندگان تلویزیون. 

خانم کراویتز نوشت: «بعله!» و خانم کانر هم گفت این «محبوب‌ترین پست» او است. 

به گزارش نشریه ونیتی فِر، تصویر این پست که خانم هولمز را در لباس ساخته والنتینو نشان می‌دهد از عکس‌های خانم بازیگر در ماه آوریل ۲۰۲۰ است که توسط سباستین فاینا برای جلد نشریه این‌استایل گرفته شده‌اند. 

گرچه ارتباط میان توضیح عکس با خود تصویر روشن نیست، لارا براون، سردبیر نشریه این‌استایل نیز تایید خود را ابراز داشت و پای آن به همراه یک شکلک خندان نوشت: «خدمت به جامعه». 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سردرگمی درباره این پست خانم هولمز بعد از آن ایجاد شد که کمی پیشتر در هفته جاری هواداران انتشار ویدئویی توسط او را مورد سوال قرار داده بودند که ظاهرا بچه لاک‌پشتی را نشان می‌داد که توسط یک ماهی بزرگ بلعیده می‌شود. 

بازیگر سریال «نهر داوسون» (Dawson’s Creek) در توضیح این ویدئو نوشت: «خیلی ناز است.» که باعث واکنش وحشت‌زده کاربران در بخش نظرها شد. 

یکی از افراد اشاره کرد: «وای این واقعا غم‌انگیز است! آن ماهی این بچه لاک‌پشت کوچک را بلعید!» و کاربر دیگری گفت: «آیا واقعا یک کوسه این موجود ناز را بلعید؟» 

گرچه واکنش خانم هولمز به انتخاب آقای بایدن برای معاون خود ممکن است عجیب باشد، او تنها فرد مشهوری نیست که حمایت خود از ترکیب حزب دموکرات برای ریاست جمهوری را ابراز کرده است، چرا که بسیاری دیگر از افراد از جمله جان لِجِند، تیلور سوئیفت، میندی کالینگ، و اِیمی شومر نیز از این انتخاب تمجید کرده‌اند. 

© The Independent

بیشتر از فیلم