سرمربی بارسلونا: نگرانی درباره مصدومیت مسی وجود ندارد

در مسابقه دوتیم بارسلونا و ناپلی مدافع تیم ایتالیایی ضربه شدیدی به مسی وارد آورد

لیونل مسی ستاره تیم فوتبال بارسلونا- LLUIS GENE / AFP

کیکه ستین، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا، تاکید کرد که پس از مجروحیت لیونل مسی در پیروزی بارسلونا مقابل ناپولی، «نباید هیچ مشکلی باشد.»

با این پیروزی سه بر یک در ورزشگاه نیوکمپ، مجموع نتایج دیدارهای رفت و برگشت دو تیم، به چهار بر دو رسید و بارسلونا به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت.

در حالی که نتیجه بازی دو بر صفر به نفع میزبان بود، کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی، کوشید تا توپ را از ناحیه جریمه خارج کند و ضربه محکمی به مسی وارد آورد.

وقتی مسی در حال مداوا بود، به لوئیس سوارز اجازه داده شد که ضربه پنالتی را گل کند. ستین حالا می‌گوید که هیچ نگرانی ندارد: «مسی؟ کمی درد داشت، اما نباید مشکلی باشد. حالش خوب بود. ما بررسی می‌کنیم اما نباید مشکلی باشد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اکنون توجه ستین بر بازی با بایرن مونیخ متمرکز شده‌ است. قرار است در مرحله یک‌چهارم نهایی در لیسبون، روز جمعه بارسلونا در مقابل بایرن بازی کند. ستین این بازی را «پیچیده» توصیف می‌کند: «بازی در مقابل بایرن پیچیده خواهدبود، ولی ما هم یک تیم عالی هستیم.»

سرمربی تیم بارسلونا درباره بازی گذشته می‌گوید: «تیم وضعیت خوبی داشت و ما شایستگی پیروزی داشتیم. ما در دقایق اولیه برتری داشتیم و در نیمه دوم هم ناپولی خطر زیادی متوجه دروازه ما نکرد.»

او می‌افزاید: «واقعیت این است که ناپولی یکی از بهترین تیم‌های ایتالیا است. ما می‌دانستیم که به شروع آن‌ها چطور واکنش نشان دهیم و نیمه اول را به خوبی گذراندیم. آن‌ها در نیمه دوم بهتر بازی کردند.»

© The Independent

بیشتر از ورزش