رکوردشکنی «راز جنایت» در نِت‌فلیکس

فیلم کمدی جدید به میزان سرسام آوری در سه روز اول پخش بیننده داشت

جدیدترین فیلم آدام سَندلِر که توسط شرکت جهانی رسانه‌ای سیال «نت‌فلیکس» تهیه و تولید شده،‌ رکورد سرویس‌های رسانه‌ای جاری را شکست. این بازیگر معروف که دومین قرارداد چهار ساله خود را با نت‌فلیکس در سال ۲۰۱۷ امضا کرد، دوباره با جنیفر آنیستون، همبازی خود در فیلم «فقط باهاش کنار بیا» در یک کار کمدی دیگر ظاهر شده است. این فیلم ماجرای یک زن و شوهر ساکن نیویورک است که درگیر راز جنایت مرگ یک فرد سالمند میلیاردر در جریان سفری به اروپا شده‌اند. 

منتقدان مدت مدیدی است که از آدام سندلر خوشنود نیستند،‌ اما کاربران نت‌فلیکس اینگونه فکر نمی‌کنند. به گزارش مجله «وِرایِتی» در سه روز اول پخش،‌ فیلم «راز جنایت» توسط تقریبا ۳۰.۹ میلیون بیننده مشاهده شده است. این یکی از بزرگترین رکوردها برای روزهای افتتاحیه یک فیلم در نت‌فلیکس به شمار می‌آید.

در مقام مقایسه، فيلم «تابناك» با هنرنمايي «ويل اسميت» كه روزگاري يك اثر سنگين وزن براي نت‌فليكس به حساب مي‌آمد،‌ در سه روز اول پخش توسط ۱۱ ميليون بيننده تماشا شده بود.

اين نكته حائز اهميت است كه تماشاي فيلم زماني به حساب مي‌آيد كه كاربر حداقل ۷۰ درصد از فيلم را ملاحظه كرده باشد. مسئله قابل درك اين است كه سرويس نت‌فليكس با دقت انتخاب مي‌كند كه آمار چه عناويني را منتشر كند تا بتواند موفقيت آن عنوان را برجسته‌تر كند. در همين راستا،‌ آمارها بيانگر آن است كه فيلم «راز جنايت» گوي سبقت را به راحتي از فيلم «جعبه پرنده» با ۸۰ ميليون بيننده در ماه اول پخش‌؛ از «مرز سه گانه» با ۵۲ ميليون مشاهده‌گر؛ و از «مأموران بزرگراه» با ۴۰ ميليون بيننده خواهد ربود. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 

© The Independent

بیشتر از فیلم