ادواردو ماپلی موزی؛ همسر شاهدخت بئاتریس چه کسی است؟

ادواردو ماپلی موزی یک تاجر ۳۴ ساله ایتالیایی است

شاهدخت بئاتریس در روز ۱۷ ژوئیه طی مراسمی مخفی در پیشگاه ملکه با ادواردو ماپلی موزی ازدواج کرد-PA

کاخ باکینگهام ازدواج شاهدخت بئاتریس را با ادواردو ماپلی موزی، تاجر بزرگ املاک، تأیید کرد.

این زوج پیوند ازدواج خود را روز جمعه ۱۷ ژوئیه، در حلقه عزیزان خود در کلسیای آل سنت چپل واقع در پارک بزرگ ویندزور برگزار کردند.

کاخ باکینگهام اعلام کرد که در آن مراسم خصوصی، ملکه به همراه دوک ادینبورگ و والدین شاهدخت بئاتریس (شاهزاده اندرو و دوشس یورک) با رعایت دستورالعمل‌های مستحکم فاصله‌گیری در اجتماعات، حاضر شدند.

 

این زوج در ابتدا قرار بود در ماه مه ازدواج کنند، اما به دلیل همه‌گیری فزاینده ویروس کرونا اجرای مراسم پذیرایی ازدواج لغو شد.

آقای ماپلی موزی در ماه سپتامبر، زمانی که این زوج در یک تعطیلات آخرهفته به ایتالیا رفته بودند، از بئاتریس تقاضای ازدواج کرد.

به دنبال خبر نامزدی آن‌ها، این زوج بیانیه‌ای را از طریق کاخ باکینگهام منتشر کردند که اظهار می‌داشت: «ما بی‌نهایت خوشوقتیم که خبر نامزدی خود را اطلاع می‌دهیم.»

«ما هر دو از آغاز این ماجراجویی زندگی در کنار یکدیگر هیجان زده‌ایم و بی‌صبرانه در انتظار این پیوندیم.»

«ما علایق و ارزش‌های مشابه بسیاری را با یکدیگر سهیم می‌شویم و می‌دانیم  که این امر در سال‌های پیش رو، ما را سرشار از خوشبختی و عشق در کنار یکدیگر حفظ خواهد کرد.»

اما این همسر جدید سلطنتی به راستی چه کسی است؟ همه آن چه می‌خواهید بدانید، این جا آمده است.

ادواردو کاپلی موزی کیست؟

ادواردو ماپلی موزی یک تاجر ۳۴ ساله ایتالیایی است.

موزی فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته سیاست در ادینبرگ است و تحصیلات پیش‌دانشگاهی خود را در ردلی آکسفوردشایر گذرانده است.

با آن که این کارآفرین حالا به صورت رسمی مورد استقبال خانواده سلطنتی قرار گرفته است، اما به نظر می‌رسد که پیش از این هم خودش اشراف‌زاده ایتالیایی بوده است.

پدر او کنت الساندرو ماپلی موزی که از طبقه اشرافی ایتالیا می‌آید، به عنوان نماینده بریتانیا قهرمان مسابقات اسکی زمستانی سال ۱۹۷۲ شد.

مادر او نیکولا «نیکی» شیل اهل آکسفوردشایر است که بعدها با زنده‌یاد کریستوفر شیل که نماینده حزب محافظه‌کار بود، ازدواج کرد. کریستوفر شیل در جریان جشنواره موسیقی گلاستونبری در سال ۲۰۱۱، به علت کهولت از دنیا رفت.

نیکی در سال ۲۰۱۶ موفق شد تا جایزه معتبر نشان افتخار ام بی ای را دریافت کند.(MBE عضوعالی‌ترین رتبه‌بندی امپراتوری بریتانیا)

راه کسب درآمد وی چیست؟

موزی یک مولتی‌میلیونر است که ثروتش را از راه توسعه املاک و مستغلات به دست آورده است.

این مرد ۳۴ ساله بنیان‌گذار و مدیرعامل یک مرکز توسعه املاک و مستغلات و نیز یک شرکت طراحی داخلی به نام «باندا» است که در سرمایه‌گذاری و احداث خانه‌های استثنایی تخصص دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این شرکت در سال ۲۰۰۷ راه‌اندازی شد و تارنمای آن، موزی را «یکی ازپرطرفدارترین توسعه‌دهندگان املاک در لندن» معرفی می‌کند.

موزی همچنین بنیان‌گذار یک خیریه به نام «کریکت بیلدزهوپ» (Cricket Builds Hope) است که به آموزش این ورزش در رواندا می پردازد.

هدف این مرکز، ترویج تعامل و مبارزه با نابرابری جنسیتی است و بر ایجاد و گسترش مشارکت با سایر گروه‌ها بر سر مسایل مربوط به توانمندسازی زنان متمرکز است. 

آیا او فرزندی دارد؟

موزی یک پسر دو ساله به نام ولفی از رابطه قبلی خود دارد.

او و شاهدخت بئاتریس چگونه با هم آشنا شدند؟

گزارش‌ها حاکی از آن است که آن‌ها در سپتامبر۲۰۱۸، یک ماه قبل از ازدواج خواهر بئاتریس، شاهدخت یوجین، با جک بروکس بنک در تاریخ ۱۲ اکتبر، با یکدیگر آشنا شدند.

البته آن‌ها رابطه‌شان را نسبتا بی‌سروصدا نگه داشتند و اولین حضورعلنی‌شان به عنوان زوج در جامعه، در مراسم پورتریت گالا در نیویورک و در تاریخ مارس ۲۰۱۹ بود.

این زوج سپس در ماه مه نیز در مراسم ازدواج لیدی گابریلا ویندزور به همراه یکدیگر ظاهر شدند.

آیا او حساب کاربری اینستاگرام دارد؟

ادواردو حساب اینستاگرام هم دارد و با نام edomapellimozzi@ فعال است که در آن خودش را «ادو» نامیده است.

با آن که موزی تصاویر زیادی از خودش و بئاتریس در حساب کاربری‌اش به اشتراک نمی‌گذارد، اما نامزدی‌شان را با نشر عکسی سیاه وسفید که در آن یکدیگر را در آغوش کشیده بودند، خاطرنشان کرد و در توضیح عکس نوشت:«عشق من، تو هرگز تنها نخواهی بود، قلب من خانه توست؛ دست در دست، امروز، فردا و تا ابد.»

© The Independent

بیشتر از زندگی