رئیس ‌جمهوری می‌گوید گرفتن آرا از بایدن نباید سخت باشد

«آقای وست شاید در تلاش برای بازپس گرفتن رای شهروندان سیاه‌پوست از جو بایدن، نامزد حزب دموکرات باشد»

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا REUTERS/Tasos Katopodis

همزمان با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا به بیش از ۶۹ هزار مورد در ایالات متحده آمریکا در سومین روز متوالی، دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهوری ایالات متحده آمریکا، هنگام بازدید از بیمارستانی در حومه واشنگتن، برای اولین بار با ماسک در انظار عمومی ظاهر شد. 

آقای ترامپ، از زدن ماسک در اماکن عمومی پرهیز می‌کرد و پیشتر گفته بود که نمی‌خواهد بگذارد که «رسانه‌ها از دیدن این صحنه لذت ببرند.» اما با سرایت و انتشار کووید۱۹ و افزایش موارد مرگ در سرتاسر کشور، رئیس ‌جمهوری آمریکا پیشتر در ماه جاری با چرخش ناگهانی در دیدگاه خود، گفت که «با ماسک کاملا موافق است.» 

روز شنبه آقای ترامپ درباره کانیه وست، رپر آمریکایی که اخیرا از قصد  خود برای نامزدی ریاست جمهوری و رسیدن به کاخ سفید خبر داد و از ترامپ فاصله گرفت، ابراز اطمینان کرد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آقای ترامپ مقاله‌ای را بازنشر کرد که در آن  یکی از مشاوران کارزار انتخاباتی خودش گفته بود، آقای وست شاید در تلاش برای بازپس گرفتن رای شهروندان سیاه‌پوست از جو بایدن، نامزد حزب دموکرات باشد، و گفت:‌ «کار سختی نباید باشد. جو فاسد کار خوبی برای مردم سیاه‌پوست نکرده است!» ترامپ برای این نظریه، جزییات بیشتری ارائه نکرد.

© The Independent