بحران اقتصادی ناشی از کرونا ضربه شدید مالی به رابرت دنیرو وارد کرده است

دنیرو باید خیلی خوش‌شانس باشد تا در سال جاری مبلغ ۷.۵ میلیون دلار درآمد کسب کند

رابرت دنیرو، بازیگر - KEVIN WINTER / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / Getty Images via AFP

رابرت دنیرو مدعی است که ویروس کرونا به امور مالی‌اش صدمه زده است.

به گزارش «پیج سیکس»، این بازیگر فیلم«مرد ایرلندی»، پس از آن که همسر جدا شده‌اش، گریس های‌تاور، خواستار صدور یک حکم اضطراری برای افزایش سقف اعتبار کارت اعتباری ماهیانه‌اش از ۵۰ هزار دلار(۳۹ هزارو ۷۰۰ پوند) به ۱۰۰ هزار دلار (۷۹هزارو ۴۰۰ پوند) شد، این هفته از طریق تماس اسکایپی در دادگاه حاضر شد. چنان که از گزارش‌ها برمی‌آید، دنیرو پیش‌تر مبلغ آن اعتبار را نصف کرده بود.

البته وکلای دنیرو ادعا می کنند که شرایط اقتصادی این بازیگرتحت تأثیر کووید ۱۹ صدمه چشمگیری خورده است، چرا که بعد از این همه‌گیری، رستوران‌های نوبو و گرینویچ هتل که او از مالکان و سهامداران آن است، ملزم به تعطیلی شدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به قاضی گفته شد که علاوه بر آن که رستوران غذای سوشی نوبو مبلغ ۴.۷۸ میلون دلار (۳.۸۶ میلیون پوند) در فاصله ماه آوریل تا ماه مه از دست داده است، دنیرو به دلیل «نداشتن پول نقد» مجبور شده است از شرکای تجاری خود پول قرض بگیرد تا مبلغ ۳۹۰ هزار دلار(۵۰۰ هزار پوند) به سرمایه‌گذاران پرداخت کند.

وکلای این بازیگر گفتند: «دنیرو باید شانس بیاورد تا بتواند ۷.۵ میلیون دلار درآمد داشته باشد.» و افزودند که درآمد او  در سال ۲۰۲۱ احتمالا مبلغ ۲.۲۵ میلیون دلار (۱.۹۸ میلیون پوند) خواهد بود.

آنها با اشاره به خانم های‌تاور گفتند:«با وجود درآمد فوق‌العاده دنیرو، این افراد همیشه بیشتر از میزان درآمد او خرج کرده‌اند، بنابراین این بازیگر ۷۶ ساله توانمند حتی اگر بخواهد، نمی‌تواند بازنشسته شود، چرا که نمی‌تواند از پس هزینه‌های زندگی‌اش برآید.»

وکیل خانم های‌تاور ظاهرا در پاسخ گفته است: «نمی توانم باور کنم مردی که سرمایه‌اش ۵۰۰ میلیون دلار برآورد شده و درآمد سالانه‌اش ۳۰ میلیون دلار است، ناگهان از ماه مارس مجبور شده باشد ۵۰ درصد (از آن سقف اعتباری) را کاهش دهد و او(هایتاور) را از خانه محروم کند.»

دادگاه عالی حکم داد که دنیرو (می‌تواند) سقف اعتبار مالی را پایین‌تر نگه دارد، اما باید مبلغ ۷۵ هزار دلار به های‌تاور پرداخت کند تا خانه‌ای تابستانی برای فرزندان‌شان فراهم کند.»

دنیرو در سال ۲۰۱۸ پرونده‌ای برای‌ درخواست طلاق از های‌تاور تشکیل داده است.

© The Independent

بیشتر از فیلم