مسابقات اتومبیل‌رانی «لومان» را کجا و چگونه تماشا کنیم

هشتاد و هفتمین دور مسابقات ۲۴ ساعته لومان، شنبه آغاز شده است

عبور «کازوکی ناکاجیما» راننده ژاپنی تویوتای هایبریدی از خط پایان، 26 خرداد ۱۳۹۸- AFP

مسابقه اتومبیل‌رانی ۲۴ ساعته «لومان»، هنوز یکی از پرتماشاگرترین رخدادهای ورزشی سراسر دنیاست و هواداران آن، تشنه تماشای آزمون نهایی استقامت در اتومبیل‌رانی‌ هستند. هشتاد و هفتمین دور این مسابقه که تاریخی باشکوه دارد، روز شنبه آغاز شد و امروز (یکشنبه) نیز ادامه دارد.

تویوتا پس از تصاحب هر دو جایگاه اول در زمان‌گیری، مسابقه را از خط یک آغاز می‌کند. این شرکت ژاپنی امیدوار است که با اتومبیل شماره ۸ به رانندگی فرناندو آلونسو، سباستیان بویمی و کازوکی ناکاجیما، مقام قهرمانی سال گذشته‌اش را تکرار کند.

ولی با حضور ۶۱ اتومبیل از هر چهار سطح بر صحنه، رقابت بسیار شدید خواهد بود و هر دو تیم‌ «اس ام پی ری‌سینگ» و «ربلیون» نشان داده‌اند که اگر تویوتا بخواهد به «خط پیروزی» برگردد، باید بسیار هشیار باشد.

حدود ۲۸۰ هزار نفر مسابقه اتومبیل‌رانی ۲۴ ساعته لومان را از جایگاه‌ها تماشا می‌کنند. نیمی از این تعداد از بریتانیا به فرانسه می‌روند و امیدوارند که آستون مارتین که مسابقه سطح «جی تی ئی پرو» را از خط یک آغاز می‌کند، به پیروزی برسد.

چطور تماشا کنیم؟

مسابقه اتومبیل رانی ۲۴ ساعته لومان به صورت زنده از کانال «یورو اسپورت» پخش می‌شود، و بخش‌هایی از آن هم در طول هفته بازپخش خواهد شد.

پوشش زنده ۲۴ ساعته، از لحظه پایین آمدن پرچم آغاز تا لحظه اهتزاز پرچم شطرنجی خط پایان، همراه با تحلیل‌های پیش و پس از مسابقه، در روز یکشنبه پخش خواهد شد.

برای تماشای آنلاین مسابقه اتومبیل رانی ۲۴ ساعته لومان، می‌توان مشترک «یورواسپورت پلیر» شد که مزایای اضافه‌ای را نیز، مانند پخش نشدن آگهی بازرگانی در طول پوشش مسابقه، شامل می‌شود. تماشاگران می‌توانند اشتراک موقت یک ماهه‌ای را به بهای ۶.۹۹ پوند بخرند، یا با پرداخت ماهانه ۴.۹۹ پوند مشترک کانال شوند، یا اشتراک مشمول تخفیف یک‌ساله‌ای را به بهای۳۹.۹۹ پوند خریداری کنند.

© The Independent

بیشتر از ورزش