نامه سرگشاده هالی بری، بیانسه و شماری از افراد سرشناس به مجلس سنا

در این نامه از قانون راه‌حل‌های اضطراری برای بهبود وضعیت اقتصادی و بهداشتی حمایت شده است

این نامه سرگشاده  از مجلس سنا خواسته است تا اقدامات لازم را برای جلوگیری از سرکوب رأی‌دهندگان انجام دهند- Paul R. Giunta/Getty Images/AFP

بیانسه، وایولا دیویس، هالی بری و شماری از افراد، نامه‌ای سرگشاده‌ای را امضاء کردند که از مجلس سنا خواسته است تا اقدامات لازم را برای جلوگیری از سرکوب رأی‌دهندگان انجام دهند.

تینا نولز این نامه را که توسط دخترش سولانج نولز هم امضا شده، آخرهفته امضا کرده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. 

این نامه خطاب به میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا و هم‌چنین چاک شومر رهبر اقلیت است.

اوکتاویا اسپنسر، رجینا کینگ، جات پینکت اسمیت، ووپی گلبرگ، کری واشینگتن، تارای پی هنسون، گابریلا یونیون، ژانل مونایی هم این نامه را امضاء کرده‌اند.

هم‌چنین کی رولینگ، میشل ویلیام، لنا ویت، رشیدا جونز، تیفانی هدیش، ییت نیکول براون و تعداد بیش‌تری به این جمع پیوسته‌اند.

یرئونا تیلور، اریک گارنر، آمادو دیالو، ترایون مارتین، دونتره همیلتون، اسکار گرانت، جوردن دیویس، و ساندرا بلاند که از بستگان جورج فلوید هستند، هم در لیست امضا‌کنندگان قرار گرفته‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این نامه به شکل عمومی به حمایت از قانون راه‌حل‌های اضطراری برای بهبود اقتصادی و بهداشتی(HEROES) با بسته حمایتی سه تریلیون دلاری در بحران کرونا، می‌پردازد.

براساس این نامه، این بسته حمایتی برای افرادی که در بحران کووید-۱۹ بیش‌ترین آسیب را دیده‌اند (مثل جوامع سیاهان و رنگین‌پوستانی که به شکلی ناعادلانه تحت تاثیر این بیماری بوده‌اند)، یک سیستم حمایتی فراهم می‌کند که زمینه‌های مختلف از جمله ارائه خدمات درمانی، امنیت اقتصادی، اصلاح سیستم عدالت، مسکن و دسترسی به حق رأی را شامل می‌شود.

این نامه هم‌چنین می‌گوید: «با تصویب این قانون شما قدم مهمی در اثبات این موضوع که جان سیاهان مهم است برمی‌دارید و در ساختن یک آمریکای ایده‌آل، کمک خواهید کرد.»

مجلس نمایندگان این بسته کمکی را در ماه مه تصویب کرد.

این امر با مخالفت جمهوری‌خواهان روبه‌رو شده است و انتظار می‌رود در مرکز مذاکرات آتی پیرامون بهبود وضعیت ناشی از ویروس کرونا باشد.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر