دختر بیانسه جوان‌ترین برنده جوایز بی ای تی شد

رکورد قبلی جوان‌ترین برنده به «ویلواسمیت» تعلق داشت

بیانسه و دخترش، بلو ایوی کارتر - Alberto E. Rodriguez/Getty Images for Disney/AFP

«بلو ایوی کارتر» تاکنون جوان‌ترین هنرمندی است که جایزه «بی ای تی» را دریافت کرده است.

دختر هشت ساله «بیانسه» و «جی زی» یکی از چندین برنده بیستمین مراسم اهدای جوایز سالانه بی ای تی است که موفق شد برای اولین بار آن را به دست آورد. این مراسم امسال به صورت مجازی برگزار شد.

بلو ایوی جایزه‌اش برای آهنگ «دختری با پوست قهوه‌ای» را، با والدینش، ویزکید و سنت جی اچ ان سهیم شد. این ترانه از آلبوم موسیقی «هدیه» که بازآفرینی دیزنی از «شیرشاه» در سال ۲۰۱۹ است، الهام گرفته و پخش شد.

رکورد قبلی جوان‌ترین برنده به «ویلواسمیت» تعلق داشت که جایزه ستاره جوان را وقتی که ۱۰ سال داشت به همراه برادرش «جادن»، به دست آورد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«لیزو» با به دست آوردن عنوان بهترین هنرمند «آراند بی/ پاپ»، از «بیانسه» پیشی گرفت در حالی که «مگان تی استالیون» عنوان بهترین هنرمند زن هیپ‌هاپ را از آن خود کرد.

«دا بیبی» با شکست دادن «دریک» که پیش‌تر چهار بار برنده شده بود، اولین جایزه خود را برای بهترین هنرمند مرد هیپ‌هاپ، به دست آورد.

بیانسه در طول این مراسم سخن‌رانی بسیار محکمی ارائه داد و طی آن از شهروندان سیاه‌پوست آمریکایی خواست تا در انتخابات آینده ریاست جمهوری شرکت کنند و گفت: «آن چنان رأی بدهید که گویی زندگی‌تان به آن بسته است.»

او این آخرهفته با معرفی فیلم جدیدش در دیزنی پلاس با عنوان «سیاه پادشاه است» همه را هیجان‌زده کرد. این فیلم قرار است در ماه ژوئیه پخش شود.

© The Independent

بیشتر از موسیقی