تصویر مقوایی بن‌ لادن در جایگاه تماشاگران در ورزشگاهی در لیدز

هواداران می‌توانند تصویر مقوایی خود یا عزیزان‌شان را در جایگاه قرار دهند

یکی از هواداران که عکس خود را در کنار عکس بن‌لادن دید، تصویرش را در توییتر پست کرد- Twitter/Elliot Hackney

به دنبال مشاهده تصویر اسامه بن‌لادن در میان تصاویر قرار داده شده در جایگاه تماشاچیان، در جریان مسابقه پیش میان باشگاه فوتبال فولام و لیدز، باشگاه فوتبال لیدز یونایتد گفت نظارت بر تصاویر مقوایی را بیش‌تر خواهد کرد.

پس از حادثه روز چهارشنبه، مدعیان قهرمانی وعده داده‌اند که باید اطمینان حاصل کنند دیگر هیچ عکس توهین‌آمیز دیگری به استادیوم راه نخواهد یافت، با این برنامه که قرار است به هواداران اجازه دهند تصویر چهره خود را برای حمایت از یونایتد، به استادیوم بسته بفرستند.

یکی از هواداران که عکس خود را در کنار عکس بن‌لادن دید، تصویرش را در توییتر پست کرد. این باعث شد که باشگاه لیدز پلاکارد را برداشته و بابت آن عذرخواهی کند.

هواداران اجازه دارند تا با پرداخت ۲۵ پوند، ثبت‌نام کنند تا تصویری مقوایی از صورت خود یا عزیزان‌شان را در ابعاد ۷۶ در ۴۶ سانتی‌متر در جایگاه تماشاچیان ورزشگاه الند رود قرار دهند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این طرح در لیگ ملی راگبی استرالیا نیز اجرا شده است و در آن‌جا نیز با شماری از موارد مربوط به ثبت‌نام در آخر هفته آغازین، برخی مناقشات گزارش شده است.

تصویری از دومینیک کامینگز، مشاور بوریس جانسون نیز در این جایگاه دیده شده است. او ماه گذشته به دنبال اتهام نقض قوانین مربوط به منع تردد بر اثر ویروس کرونا خبرساز شده بود. تصویر دکتر هرولد شیپمن، قاتل سریالی نیز در میان جایگاه تماشاچیان مسابقه راگبی دیده شده بود. 

یک برنامه مربوط به راگبی نیز مجبور شد در پی پخش یک برنامه طنز معذرت خواهی کند چرا که در آن تصویر آدولف هیتلر با فوتوشاپ در یکی از فیلم‌ها جاسازی شده بود.

ليدز وعده داده که روند بازرسی و نظارت خود را تقویت کند و ابراز امیدواری کرد زمانی که دوربین‌های شبکه تلویزیونی اسکای برای مسابقه روز شنبه پیش رو در جایگاه‌شان قرار داده شوند، حادثه دیگری رخ ندهد.

شکست هفته گذشته از دبری کانتی به وست برامویک آلبینو اجازه داد که در تفاضل گل و در رقابت برای قهرمانی، در صدر قرار گیرد، و باگیز نیز می‌تواند در صورت شکست برنتفورد در جمعه شب، و قبل از قرار گرفتن مقابل مارسلو بیلسا، صدرنشینی خود را حفظ کند.

© The Independent

بیشتر از ورزش