باراک و میشل اوباما پادکست تولید می‌کنند

«این پادکست‌ها قرار است صداهایی را که نادیده گرفته می‌شوند، رساتر کنند»

شرکت تولیدی «هایر گراند»، متعلق به باراک اوباما، رییس جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا و بانوی اول سابق، میشل اوباما، یک شراکت چند ساله را با شرکت اسپاتیفای آغاز کرده است و این زوج قرار است برنامه‌هایی را تهیه و تولید کرده و در قالب پادکست‌های مختلف منتشر کنند.

باراک اوباما در این خصوص در اطلاعیه‌ای گفت :«پادکست‌ها فرصتی فوق العاده‌ برای تقویت گفت‌وشنود سازنده هستند، و موجب می‌شوند مردم لبخند بزنند و فکر کنند، و امید می‌رود، که همه ما را اندکی به هم نزدیکتر کنند».

میشل اوباما نیز گفته است که پادکست‌ها «صداهایی را که اغلب نشنیده گرفته می‌شوند یا اصلا به گوش نمی‌رسند رسا خواهد ساخت».

هنوز جزییات مشخصی درباره محتوای پادکست‌ها منتشر نشده است.

باراک و میشل اوباما شرکت «هایر گراند» را سال پیش تأسیس کردند، و مشارکت خود را با شبکه نت فلیکس برای تولید فیلم، شوهای تلویزیونی و فیلم‌های مستند اعلام کردند.

در مورد همکاری با نت فلیکس، باراک اوباما گفت: «یکی از لذت‌های ساده ما در زمان خدمتمان به مردم این بود که با افرادی از تمامی قشرها ملاقات کنیم و آنها را در به اشتراک گذاشتن تجربه‌هایشان با مخاطبانی گسترده‌تر یاری دهیم».

رئیس جمهور سابق آمریکا گفته است: «به این دلیل است که میشل و من در مشارکت با نت فلیکس چنین ذوق زده هستیم و امیدواریم صدای انسان‌های هوشمند، الهام بخش و خلاق را پرورش دهیم و به گوش دیگران برسانیم. کسانی که قادر هستند همدلی و درک و شناخت بیشتری را بین ملت‌ها پیش ببرند».

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر