افزایش شمار کودکان مبتلا به کرونا در نیویورک

شهردار نیویورک از شهروندان خواست نشانه‌های بیماری کووید۱۹ را در کودکان به‌سرعت گزارش کنند

بیل د بلازیو، شهردار نیویورک درباره گسترش ویروس کرونا در کودکان هشدار داده است- Bryan R. Smith / AFP

بیل د بلازیو، شهردار نیویورک اعلام کرد که ۵۲ کودک در این شهر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۰ نفر دیگر نیز در مرحله تشخیص بیماری قرار دارند.

به گفته د بلازیو از  میان این ۶۲ کودک؛ ۲۵ نفر هم‌اکنون در دوران بیماری قرار دارند و ۲۲ نفر دیگر هم آنتی‌بادی این ویروس را در بدنشان داشته‌اند. این به آن معنا است که این کودکان پیش‌تر دچار این بیماری شده‌اند و بهبود یافته‌اند.

فرماندار نیویورک هفته گذشته از مرکز فدرال پیشگیری و کنترل بیماری‌های آمریکا خواسته بود تا در روند استانداردسازی و بهبود رویه‌های درمان بیماری به نیویورک کمک کنند.

د بلازیو هم از والدین خواست تا در صورت بروز علائمی مانند تب مداوم، آبریزش بینی، درد معده، حالت تهوع و سردرد بلافاصله با پزشک کودکشان تماس بگیرند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شهردار نیویورک در این باره گفت: «این حقیقت وضعیت کنونی است. به‌وضوح وضعیت ترسناک است. من می‌خواهم به والدین بگویم که اگر با شنیدن اخبار در مورد بیماری کووید۱۹ دچار وحشت می‌شوید به این دلیل است که این بیماری واقعاً ترسناک است.»

شهردار نیویورک گفت هم‌اکنون روزانه ۱۴ هزار تست کرونا در این شهر گرفته می‌شود و آن‌ها به دنبال افزایش این ظرفیت به ۵۰ هزار تست روزانه هستند.

بیشتر از