تام هنکس از مبارزه‌اش با کووید-۱۹ می‌گوید

تام هنکس و ریتا ویلسون سرانجام از بیماری کرونا بهبود یافتند

تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون اوایل ماه مارس در استرالیا مبتلا به ویروس کرونا شدند - Daniel LEAL-OLIVAS / AFP

تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون، در ماه مارس برای فیلمبرداری داستان زندگی الویس پریسلی به کارگردانی «باز لورمن» در استرالیا بودند که آزمایش‌ها نشان داد هردو به ویروس کرونا آلوده شده‌اند.  

هنکس در گفت‌وگو با شو رادیویی «نشنال دیفنس» در مورد عوارض بیماری‌اش گفت: «بدنم درد می‌کرد و به شدت احساس خستگی می‌کردم.»

او گفت، «تنها پس از ۱۲ دقیقه ورزش، به شدت خسته می‌شدم. از حال رفته بودم. هر که – از دکتر و پرستار گرفته – که وارد اتاق‌های قرنطینه ما می‌شد و می‌پرسید حالت چطور است، می‌گفتم، حال عجیبی دارم. سعی کردم روی زمین قدری دست و پایم را کش بدهم، اما نیمه راه، نتوانستم ادامه بدهم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«...و او از ورای عینکش به من نگاه می‌کرد و گویی احمق‌ترین آدم روی زمین باشم، به من می‌گفت: کووید-۱۹ داری.»

تام هنکس در مورد تفاوت عوارضش با آنچه همسرش تجربه کرده است، گفت: «ریتا وضع بدتری داشت. تبش شدیدتر بود و حس بویایی و چشایی‌اش را از دست داده بود. برای حدود سه هفته هیچ لذتی از غذا نمی‌برد.»

او گفت که در یک مرحله همسرش چنان دچار حال تهوع شده بوده که مجبور شده خودش را چهار دست و پا به دستشویی برساند. 

تام هنکس و ریتا ویلسون سرانجام از بیماری کرونا بهبود یافتند و به خانه‌شان در لس‌آنجلس بازگشتند. آنها به خاطر مصونیت کنونی‌شان در مقابل ویروس کرونا، خونشان را برای آزمایش‌هایی اهدا کرده‌اند که امید می‌رود برای تولید واکسن کرونا به کار گرفته شود. 

© The Independent

بیشتر از جهان