پسری به صورت پرستاری تف کرد و به او گفت «کرونا گرفتی»

ماموران پلیس، این حادثه را که در پارک منطقه پول در شهر دورست رخ داد، «حمله‌ای واقعا نفرت‌انگیز» توصیف کرده‌اند

بنا به گزارش پلیس از این حادثه، پسر دیگر هنگام حمله نوجوان مهاجم به او می‌گوید که دست از کار خود بردارد - Ronny Hartmann / AFP

کارمند یک خانه سالمندان، به ضرب پسری نوجوان که به صورت او تف کرد، به زمین افتاد و پسرک به او گفت: «کرونا گرفتی».

این خانم که هویتش توسط پلیس فاش نشده است، معتقد است که از روی عمد مورد هدف حمله قرار گرفته، چرا که روپوش خود را به تن داشته است.

ماموران پلیس، این حادثه را که در پارک منطقه پول در شهر دورست رخ داد، «حمله‌ای واقعا نفرت‌انگیز» توصیف کرده‌اند و از عموم مردم خواستند در شناسایی فرد مهاجم آنها را یاری کنند.

پلیس شهر دورست گفت، فرد قربانی حدود ساعت ۱ بعدازظهر جمعه، در فضای باز خیابان شربورن در منطقه کانفورد هیث، قدم می‌زده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در این زمان، او با دو پسر نوجوان سوار بر دوچرخه مواجه می‌شود که با چیزی شبیه کیف به سر او ضربه می‌زنند. او در اثر ضربه به زمین می‌افتد.

یکی از نوجوانان که بین ۱۶ تا ۱۸ سال سن داشته است، بعد چند بار به کمر او لگد می‌زند و بر صورت او تف می‌کند و می‌گوید: «کرونا گرفتی».

بنا به گزارش پلیس از این حادثه، پسر دیگر هنگام حمله نوجوان مهاجم به او می‌گوید که دست از کار خود بردارد.

کریس هاردی، بازرس پلیس، گفت: «این کار، حمله‌ای‌ واقعا نفرت‌انگیز بود و قربانی معتقد است که از روی عمد، به خاطر این که روپوش پرستاری خود را بر تن داشته است، مورد هدف واقع شده است. ما متعهد به حمایت از کسانی هستیم که در این دوران سخت به کمک به جوامع ما مشغول هستند. ما مصمم به کشف هویت افرادی که در این حادثه دخیل بودند هستیم و تحقیقات مفصلی را در این باره به راه انداخته‌ایم.»

او ادامه داد: «من از تمام افرادی که ممکن است شاهد این حادثه بوده یا هر گونه اطلاعاتی درباره هویت فرد مهاجم داشته باشند، می‌خواهم لطفا با پلیس تماس بگیرند.»

فرد مهاجم به عنوان نوجوانی با رنگ پریده و احتمالا موی قهوه‌ای روشن توصیف شده است که لباس ورزشی خاکستری با کلاهی همرنگ به سر و کیفی آبی همراه داشته است. او سوار بر دوچرخه‌ای آبی بوده است.

بیشتر از جهان