ورود پلیس بریتانیا به مهمانی‌هایی که در دوران قرنطینه برگزار می‌شود

حضور ۲۵ نفر در یک مهمانی آوازخوانی موجب دخالت پلیس شد

بریتانیا برای کنترل شیوع کووید-۱۹ قوانین سختگیرانه‌ای را برای محدودیت تردد و قرنطینه اعمال می‌کند-Menahem KAHANA / AFP

در جریان قرنطینه اجباری کل کشور به خاطر ویروس کرونا، نیروهای پلیس در «بهت کامل»، مهمانی «بزرگی» را در شهر دربی‌شایر کشف کردند که شامل آوازخوانی و یک میز بزرگ صرف غذا بود.

ماموران پلیس در شامگاه شنبه، ۲۵ نفر را در خانه‌ای در محله نورمانتون پیدا کردند که مشغول نقض قوانین جدیدی بودند که برای آهسته کردن نرخ شیوع این بیماری مرگبار طراحی شده است.

عکس‌هایی که توسط ماموران پلیس در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، میزی پر از غذا و نوشیدنی را نشان می‌دهد به همراه دو بلندگوی بزرگ که جلو دیوار روی هم گذاشته شده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پلیس دربی‌شایر گفت ماموران پلیس «اخطار شفاهی محکمی» به این افراد داده‌اند، ولی اقدام دیگری نکردند.

تیم پلیس دربی‌شایر که در واکنش به این مهمانی دخیل بود، گفت: «آشکار است که افراد هنوز توصیه‌ها و قوانین دولت را کاملا نادیده می‌گیرند. افسران ما درست لحظه‌ای پیش به خانه‌ای سر زدند تا در بهت کامل، ۲۵ نفر از افراد بزرگسال و خردسال را در آنجا بیابند که مهمانی بزرگی با بلندگو و آوازخوانی گرفته‌اند. تمام افراد متفرق شدند و با میزبان برخورد شد.»

پلیس دربی‌شایر در رسانه‌های اجتماعی فعال است تا اقدامات خود برای اجرایی ساختن قوانین جدید دولت در راستای حفظ و رعایت فاصله در اجتماع و ماندن در خانه را به نمایش گذارد.

پیش‌تر در هفته جاری، ماموران این واحد پلیس پهپادهای خود را به‌کار گرفتند تا با فیلمبرداری از افرادی که در منطقه پیک پرسه می‌زدند یا با سگ خود قدم می‌زند،، نشان دهند که این فعالیت‌ها «ضروری» نیست و باید از انجام آنها خودداری شود.

این نیروی پلیس همچنین از رنگ سیاه برای تغییر دادن رنگ یک «دریاچه آبی» سمی در نزدیکی شهر بوکستان استفاده کرد، چرا که گزارش شده بود افراد در روزهای آفتابی در صیدگاه متروک آن دور هم جمع می‌شوند.

گزارش بیشتر از خبرگزاری‌ها

© The Independent

بیشتر از جهان