آغاز به کار یک باشگاه «زومبا» با رعایت فاصله اجتماعی

برگزارکنندگان این کلاس‌ها می‌گویند هدف از برگزاری آن‌ها بهترکردن روحیه همسایگان است

گروهی از همسایگان در ایالت یوتا آمریکا برنامه ورزش گروهی با رعایت فاصله اجتماعی ترتیب داده‌اند- Frederic J. BROWN / AFP

به گزارش سی‌تی‌وی نیوز، هدر دانی و ارین استوارت اهل ساراتوگا اسپرینگز، کلاس پرشوری برای ورزش زومبا برگزار می‌کنند که در آن اصول فاصله اجتماعی رعایت می‌شود، کلاس را در فضای باز برگزار می‌کنند و فاصله ایمنی را میان شرکت‌کنندگان در نظر می‌گیرند.

خانم دانی که قبلاً مربی زومبا بوده است، از ایوان پشتی خانه‌اش کلاس را اداره می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

همسایگان نیز هر یک  جداگانه از داخل باغچه‌ و ایوان خانه‌شان که با درختان و فضای سبز از هم جدا شده است، همراه خانم دانی ورزش می‌کنند.

خانم دانی به گزارشگر این شبکه گفت که این کلاس‌ها روحیه همسایگان را بهتر کرده است.

همسرش نیز به این خبرگزاری گفت که در جریان برگزاری کلاس‌ها به همسایگان خیلی خوش گذشت و تصمیم گرفتند هفته‌ای چندبار این برنامه را برگزار کنند.

از سوی دیگر، کتابخانه عمومی یوتا نیز دست به ابتکار عمل زده است و می‌کوشد در دوره شیوع جهانی این ویروس با پخش برنامه زنده قصه‌گویی در صفحه فیسبوکش، هر روز ساعت ۱۰ صبح مردم را سرگرم کند.

به گفته شبکه تلویزیونی کِی‌یوتی‌وی، تا روز سه‌شنبه در ایالت یوتا در مجموع ۲۹۸ مورد ابتلا به کووید ۱۹ گزارش شده است.

گری هربرت، فرماندار ایالت یوتا، روز سه‌شنبه اعلام کرد که دولت همه کارهای غیرضروری پزشکی، دندان‌پزشکی و دام‌پزشکی را لغو می‌کند تا تجهیزات ایمنی لازم برای کادر درمانی بیماران کووید ۱۹ فراهم باشد.

روز ۲۱ مارس فرماندار هم‌چنین از ساکنان این ایالت خواست که از تجمع بیش از ۱۰ نفر خودداری کنند و افراد بالای ۶۰ سال و کسانی که ایمنی بدن‌شان ضعیف است، تماس خود را با دیگران قطع کنند.

بیشتر از جهان