اسکار ۲۰۲۰؛ ستارگانی که با مادرانشان به مراسم آمده بودند

شارلیز ترون و برد پیت از جمله این ستارگان بودند

شارلیز ترون و مادرش در مراسم اسکار ۲۰۲۰-AFP

از آنجایی که مراسم اهدای جوایز اسکار رویدادی مهم است، مهمانان مراسم اغلب اقوامشان را همراه خود می‌آورند که با هم از این لحظات لذت ببرند.

در این چند سال، همراه آوردن مادر‌ها و حضورشان چه در جایگاه ستارگان، چه روی فرش قرمز و چه در جریان اهدای جوایز، نوعی سنت شده و مراسم امسال هم از این قاعده مستثی نبود.

سینتیا اریوو، ژانل منایی و شارلیز ترون تنها چند تن از خیل ستارگان طراز اولی هستند که یکشنبه شب همراه مادرانشان در مراسم شرکت کرده، با آن‌ها عکس گرفتند و در تئاتر دالبی لس‌آنجلس در کنار آن‌ها نشستند.

اریوو، ستاره «هریت» در اینستاگرامش عکسی از خود و مادرش، ادیت، در حالی که در سالن مراسم نشسته بودند گذاشت و زیر آن نوشت:«من و مادرم در مراسم اسکار.»

کیانو ریوز هم در این مراسم پرشکوه همراه مادرش، پاتریشیا تیلور، طراح مد، بود که در تضاد با پسرش که تاکسیدوی سیاه بر تن داشت، یک کت و شلوار سفید پوشیده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بسیاری از کابران توییتر ریوز را به خاطر آن که مادرش را به جای دوست دخترش با خودش آورده بود، تحسین کردند.

کاربری نوشت:« این که کیانو ریوز مادرش را در مراسم اسکار با خودش آورده بود، کار یک آقای به تمام معنا و سطح بالاست، و تعداد بیشتری از شما باید از او الهام بگیرید تا خود را به این سطح برسانید.»

کاربر دیگری گفت: «کیانو ریوز با مادرش به مراسم اسکار رفت. حالا به همین خاطر بیشتر دوستش دارم.» 

شارون لین چاکین، مادر بینی فلداستاین، ستاره فیلم «بوک اسمارت» به سختی می‌توانست غرور و افتخار خود را در جریان مصاحبه رایان سیکرِست با دخترش روی فرش قرمز پنهان کند. 

این طراح لباس‌، در لحظاتی مملو از احساسات مادرانه، در حال ضبط مصاحبه دخترش با تلفن همارهش بود.

تایکا وایتیتی، کارگردان، در نطقی که پس از دریافت جایزه بهترین فیلمنامه برای فیلم «جوجو خرگوش» ایراد کرد، از مادرش که به گفته او «تنها چند ساعت پیش» از مراسم او را از دست داده بود، قدردانی کرد. 

او گفت: «ممنونم که مادرم بودی و به دلایل دیگر، برای دادن کتابی که از آن اقتباس کردم، این فیلم بدون آنچه تو کردی به وجود نمی‌آمد.»

در میان سایر ستارگانی که با مادرشان در مراسم شرکت کرده بودند، باید از برد پیت، لئوناردو دی کاپریو و سیرشا رونان نیز نام برد.

بیشتر از فیلم