انجمن قلب آمریکا: ضرب‌ آهنگ جدید تیلور سوئیفت برای عملیات احیا مناسب است

این‌ آهنگ ۱۰۳ ضربه در دقیقه می‌زند که «ضرب‌آهنگ مناسب سی‌پی‌آر دستی» است

تیلور سوئیفت- REUTERS/Mario Anzuoni/File Photo

تیلور سوئیفت، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی که نشریه تایمز به‌تازگی او را شخصیت سال ۲۰۲۳ معرفی کرده است، روزهای طلایی خود را می‌گذراند. آلبوم‌های او اکنون بیش از هر خواننده زن دیگری در تاریخ به صدر جدول‌های گوناگون صعود کرده است.

افزون بر این، انجمن قلب آمریکا نیز اعلام کرده است که آهنگ‌ جدید تیلور سویفت با نام «داری من را از  دست می‌دهی» (You're Losing Me) دارای ضرب‌آهنگ مناسبی برای عملیات نجات جان بیمار (سی‌پی‌آر) است.  

این سازمان در پیامی در اکس نوشت: «متن شعر این آهنگ ممکن است دلخراش باشد، اما ضرب‌آهنگ آن می‌تواند جان بیمار را نجات بدهد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پایگاه خبری نیوز دات کام دات ای‌یو با اشاره به این خبر، گزارش داد این‌ آهنگ ۱۰۳ ضربه در دقیقه می‌زند که «ضرب‌آهنگ مناسب سی‌پی‌آر دستی» است.

اکنون «زنده ماندن» آهنگ گروه بی‌جیز (Bee Gee´s) محبوب‌ترین آهنگ برای اجرای عملیات احیای قلبی ریوی است، اما آهنگ فوق از تیلور سوئیفت نیز به آن اضافه شده است.

آهنگ Virgo’s Groove بیانسه نیز با ۱۰۸ ضرب در دقیقه برای عملیات احیا مناسب است.

پزشکان متخصص معتقدند هر فردی باید اصول اولیه احیا را بیاموزد، چون هرگونه تلاش برای احیا بهتر از هیچ است. پیش از هرکاری با مرکز فوریت‌های پزشکی تماس بگیرید و یک آمبولانس خبر کنید تا آن‌ها برای اجرای عملیات احیا به شما راهنمایی و توصیه لازم را ارائه دهند.

بیشتر از موسیقی