دنیرو درباره ادعای آزار در محیط کار: مزخرف است!

دنیرو در طول جلسه دادگاه اصرار داشت که با رابینسون رفتار خوبی داشته است

گراهام چیس رابینسون بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۹ به عنوان دستیار برای رابرت دنیرو کار می‌کرد - Public Media

رابرت دنیرو روز دوشنبه در دادگاهی در شهر نیویورک، شهادت داد. این دادگاه در پی شکایت دستیار شخصی سابق دنیرو در خصوص تجاوز و آزارگری این بازیگر پرآوازه هالیوود-  زمانی که رئیسش‌ بود -  تشکیل شد.

بنا به گزارش گاردین، دنیرو که در طول دادگاه گاه بدخلق به نظر می‌رسید و از تعامل با دستیار سابقش دوری می‌جست، سرانجام گفت: «همه اینها مزخرف است!»

این بازیگر که برنده دو جایزه اسکار است برای بازی در فیلم‌های پرفروشی مانند «شکارچی گوزن» و «گاو خشمگین» شناخته می‌شود. دنیرو برای شهادت در محاکمه‌ای حاضر شد که در نتیجه شکایت‌های حقوقی بر سر استخدام گراهام چیس رابینسون به وجود آمد.

رابینسون که بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۹ برای دنیرو کار می‌کرد، سالانه مبلغ ۳۰۰ هزار دلار دستمزد دریافت می‌کرد.

این زن سالها موظف بود انجام همه کارها، از تزئین درخت کریسمس دنیرو گرفته تا بردن او به بیمارستان هنگام سقوطش از پله‌ها را برعهده داشته باشد.

در حال حاضر رابینسون، علیه دنیرو، به دلیل ناراحتی شدید عاطفی و آسیب به شهرتش، شکایت کرده و خواستار پرداخت غرامت ۱۲ میلیون دلاری شده است.

رابینسون گفت که در سال ۲۰۱۹ پس از درگیری‌های مکرر با دوست دختر رابرت دنیرو، این بازیگر از مرجع دادن به او برای یافتن شغل دیگر خودداری کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دنیرو ۸۰ ساله، شهادت داد که اکثر عصر‌ها، رابینسون را در فهرست تماس‌های اضطراری‌اش قرار می‌داد و همچنین برای انجام کارهای مربوط به تهیه و ارسال کارت‌های تبریک به فرزندانش به این دستیار متکی بود.

اما وقتی وکیل رابینسون از او پرسید: «آیا او را یک کارمند وظیفه شناس می‌دانید؟»، دنیرو این پرسش به تمسخر گرفت و گفت: «نه، پس از این ماجراها که پشت سر می‌گذاریم.»

صدای دنیرو در طول شهادت دوبار به فریاد رسید. یک بار زمانی بود که او از تعاملات دوست دخترش با رابینسون دفاع کرد و گفت: «ما با هم تصمیم می‌گیریم.»

بار دوم هم زمانی رخ داد که وکیل رابینسون سعی کرد دنیرو را متوجه این قضیه کند که او صبح زود موکلش را حین رساندنش به بیمارستان در سال ۲۰۱۷ مورد آزار و اذیت قرار داده است.

دنیرو با عصبانیت گفت: «این وقتی بود که پشتم ضربه خورد و از پله‌‌ها افتادم. حتی در آن زمان تماسم با رابینسون را به تاخیر انداختم، و بعد از سانحه حدود ساعت یک یا دو نیمه شب به تخت رفتم. اما دیرتر و ساعت چهار یا پنج صبح با دستیارم تماس گرفتم.»

دنیرو در طول جلسه دادگاه اصرار داشت که با رابینسون رفتار خوبی داشته است.

او افزود که یک خانه شهری پنج خوابه در منهتن را خریده و به رابینسون اجازه داده بود که بر برخی مقدمات، نظارت کند تا دنیرو و دوست دخترش، تیفانی چن، به آنجا نقل مکان کند.

دنیرو درباره این موضوع گفت: «من از رابینسون نخواستم که برود و کف زمین را تمیز کند. پس این همه حرف‌ها مزخرف است!»

ارائه مکاتبات بین دنیرو و چن نشان ‌داد که چن به طور فزاینده‌ای نسبت به انگیزه‌های رابینسون مشکوک شده بود. به باور چن، رابینسون مانند همسر دنیرو رفتار می‌کرد و با دنیرو «صمیمیت خیالی» داشت.

دنیرو در دفاع از سوء‌ظن دوست دخترش گفت: «چن احساس می‌کرد موضوع خاصی وجود دارد و ممکن است حق داشته باشد.»

اندرو مکوردی، وکیل دادگستری، در بیانیه‌های آغازینی که قبل از شهادت دنیرو انجام شد، گفت، رابینسون نتوانسته شغلی پیدا کند و از زمانی که کار با دنیرو را رها کرده است، می‌ترسد خانه‌‌اش را ترک کند.

او گفت: «دنیرو گاهی اوقات سر رابینسون فریاد می‌زد و او را با نام‌های زننده می‌خواند.»

او همچنین تاکید کرد که موکلش هیچ علاقه‌ای به دنیرو نداشته است.

او گفت: «هیچ. هیچ‌وقت موضوع عاشقانه‌ای بین این دو نفر نبود.»

ریچارد شوئنستاین، وکیل دنیرو هم تاکید کرد: « دنیرو با رابینسون بسیار خوب رفتار می‌کرد، اما همیشه فکر می‌کرد که لیاقت او بیشتر است.»

شوئنستاین رابینسون را «پیچیده، تحقیرکننده، کنترل‌‌گر و توهین‌آمیز» توصیف کرد و گفت: «او همیشه نقش قربانی را بازی می‌کرد.»

بیشتر از فیلم