امیره رجوه در مد از ملکه رانیا الهام می‌گیرد

در ماه مارس، رجوه از سبک ملکه رانیا در مهمانی حنابندان امیره ایمان الهام گرفت

 عکس ملکه رانیا و امیره رجوه، به مناسبت جشن تولد ۵۳ سالگی ملکه اردن-instagram/queenrania

شم مد و سبک شیک ملکه رانیای اردن همچنان الهام‌بخش بسیاری از زنان از جمله عروس جدید او امیره رجوه است. اگرچه درخشش در کنار مادرشوهری که یکی از نمادهای مد منطقه است آسان نیست، عروس جدید دربار هاشمی تلاش می‌کند درس‌های خوش‌پوشی بی‌تکلف را از ملکه رانیا بیاموزد.

در یک عکس خانوادگی که شاهزاده حسین، ولیعهد اردن، به مناسبت جشن تولد ۵۳ سالگی مادرش منتشر کرد، رجوه یک لباس سرهمی با کمربند مشکی پهن پوشیده است. لباسی بسیار شبیه لباس سافاری سلین ملکه رانیا که دقیقا یک سال پیش، زمانی که میزبان یک جلسه در بنیادش بود، بر تن داشت. ملکه رانیا با انتخاب کفش‌های پاشنه‌بلند و ظریف طلایی به آن ترکیب خاکی‌رنگ شبه‌نظامی با جیب‌های دکمه‌دار، حس‌وحالی لطیف‌تر و زنانه‌تر داد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در عکس این هفته ملکه رانیا که تولد ۵۳ سالگی‌اش را جشن می‌گرفت، یک تاپ سفید و شلوار جین با تزئینات فلزی پوشیده بود که با یک کت جین سفید دکمه‌دار تکمیل می‌شد.

لباس زارای ۸۱ دلاری رجوه به او یک ظاهر مناسب کوچه و خیابان داده بود. او این لباس را با یک کمربند پهن که لباس را شیک‌تر می‌کرد، به‌علاوه گوشواره‌های بزرگ اشکی تکمیل کرده بود.

رجوه در ماه ژوییه هم از مادرشوهرش الگو گرفت و همان مدل گوشواره‌های «دوستم داره، دوستم نداره» (Love Me, Love Me Not) اثر استفن وبستر را که ملکه رانیا در گذشته به گوش می‌انداخت، استفاده کرد. البته گوشواره‌های ملکه از رزگلد با الماس سفید و عقیق صورتی ساخته شده بودند اما گوشواره‌های رجوه از طلای سفید با الماس سیاه و کوارتز شفاف سیاه بودند.

ملکه رانیا برای عکس رسمی نامزدی امیره رجوه در اوت گذشته هم گوشواره‌های الماس سفید و زردش، ساخته استفان وبستر و همچنین یک جفت گوشواره حلقه‌ای الماس جواهرات فیرنزه را به او قرض داد.

در ماه ژوییه هم رجوه و ملکه رانیا با لباس‌های جین به اجلاس سالانه Allen & Co در آیداهو رفتند. ملکه رانیا یک لباس جین از کلوئه پوشیده بود، در حالی‌ که رجوه با یک بلوز و دامن سه هزار دلاری از خانه مد عزالدين علیه (ALAÏA) و یک کیف سدل مشکی از خانه مد دیور ظاهری غیررسمی‌تر داشت.

در ماه مارس، رجوه سبک پوشش خود را شبیه ملکه در مهمانی حنابندان امیره ایمان انتخاب کرد؛ او یک کفتان لَخت ارغوانی با تزیینات نارنجی به تن داشت که بسیار شبیه به کفتان قرمز تیره ملکه رانیا بود.

امیره ایمان، دختر بزرگ ملکه رانیا، برای این مراسم همان کمربندی را که مادرش در عروسی‌اش در سال ۱۹۹۳ به کمر بسته بود، با لباس کرم‌رنگ کار ریما داهبور، طراح مد فلسطینی‌اردنی، تکمیل کرد.

در ماه اکتبر، رجوه با پوشیدن یک پیراهن سفید بار دیگر ظاهر بی‌تکلف و راحتی را که ملکه در طول سال‌ها برای خود تعریف کرده است، به نمایش گذاشت. امیره جوان برای اولین فعالیت رسمی با همسرش، هنگامی‌ که این زوج برای دیدن نمایشگاهی از تاریخ اردن از دربار سلطنتی هاشمی بازدید کردند، این پیراهن را با یک دامن ساده پوشید. 

برای تصویر رسمی که به مناسبت نامزدی‌اش با ولیعهد حسین منتشر شد هم او کمر ردای سفید گل‌دوزی‌شده‌اش را با کمربند طلایی که از ملکه قرض گرفته بود، بست.

بیشتر از مُد و زیبایی