ریکی مارتین و جوان یوسف طلاق می‌گیرند

ریکی مارتین و همسرش دو فرزند دارند، دخترشان، لوسیا، پنج ساله‌ است، و رن، پسرشان، چهار ساله

هر دو مرد که به چند زبان صحبت می‌کنند، در این سال‌ها تلاش کردند فرزندانشان زبان‌های بیشتری یاد بگیرند-PATRICK T. FALLON /AFP

ریکی مارتین و جوان یوسف، پس از شش سال زندگی مشترک، طلاق می‌گیرند.

ستاره اهل پورتوریکو دنیای موسیقی و هنرمند سوری-سوئدی در بیانیه مشترکی به نشریه «پیپل» گفتند که تصمیم گرفته‌ایم با عشق، احترام و عزت برای فرزندانمان و احترام به آنچه که به عنوان یک زوج در تمام این سال‌های فوق‌العاده تجربه کرده‌ایم، به ازدواج خود پایان دهیم.

ریکی مارتین و همسرش دو فرزند دارند، دخترشان، لوسیا، پنج ساله‌ است، و رن، پسرشان، چهار ساله.
مارتین، از قبل از ازدواج با جوان یک دوقلوی پسر به نام‌های متئو و والنتینو دارد که ۱۴ ساله‌اند و با مارتین زندگی می‌کنند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ricky Martin (@ricky_martin)

مارتین ۴۱ ساله و یوسف ۳۸ ساله اولین بار در سال ۲۰۱۵ در اینستاگرام با یکدیگر آشنا شدند و شش ماه بعد، پس از اولین دیدار در لندن، رابطه عاشقانه را آغاز کردند. آنها با حضور در شب‌نشینی آمفار ۲۰۱۶، که در خلال جشنواره بین‌المللی فیلم کن برگزار می‌شود، رسما اعلام کردند که در رابطه‌اند، و مدتی بعد و در همان سال، نامزدی خود را اعلام کرده و سرانجام در سال ۲۰۱۸ ازدواج کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هر دو مرد که به چند زبان صحبت می‌کنند، در این سال‌ها تلاش کردند تا فرزندانشان زبان‌های بیشتری یاد بگیرند.
مارتین در سال ۲۰۱۳ در برنامه «الن شو» (The Ellen DeGeneres Show) گفت که ما در خانه اسپانیایی صحبت می‌کنیم، اما آنها انگلیسی و فرانسه نیز صحبت می‌کنند. مارتین اشاره کرد که دوقلوهایش به یک مدرسه فرانسوی می‌روند، زیرا می‌خواهد آنها با همه چیز آشنا شوند.

یوسف نیز در گفتگو با مجله «مای کالی» (My Kali) در سال ۲۰۲۱ گفته بود که به دو فرزند کوچکشان عربی آموزش می‌دهد. او گفت که روش من برای بزرگ کردن بچه‌ها این است که به جای انگلیسی یا سوئدی، روی عربی تمرکز می‌کنم. من به فرزندم یادد دادم که چگونه به زبان عربی تا ده بشمارد و این برای او که تنها دو سال دارد، فوق‌العاده است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jwan Yosef (@jwanyosef)

یوسف که هنرمند مفهومی و نقاش ماهری است، جوایز بین‌المللی زیادی به دست آورده است. او در سال ۲۰۲۰ جایزه طراحی «آرکی‌پروداکتس» (Archiproducts) را برای مجموعه‌ای از فرش‌هایی که با چسب داکت طراحی کرد، به‌دست آورد. او اوایل سال جاری، استودیوی جدیدی را در لس‌آنجلس افتتاح کرد.

مارتین نیز قرار است در فصل جدید سریال «پالم رویال» که از اپل تی‌وی پخش می‌شود، در کنار کریستن ویگ، لورا درن، آلیسون جنی و کارول برنت، بازی کند. همچنین اواخر امسال، او در یک تور سه‌نفره با پیت‌بول و انریکو ایگلسیاس، در آمریکای شمالی، به اجرای موسیقی خواهد پرداخت.

بیشتر از موسیقی