اختلاف سن جورج کلونی و همسرش

جورج کلونی زمانی بدنام‌ترین مجرد دوران اوج خود شناخته می‌شد

جورج کلونی، هنرپیشه جذاب هالیوود در سال ۲۰۱۴ و در ۵۳ سالگی با امل علم‌الدین ۳۶ ساله ازدواج کرد- Niklas HALLE'N/ AFP

اختلاف سن یکی از مهم‌ترین مواردی است که اغلب افراد هنگام ازدواج به آن دقت می‌کنند. ممکن است شما ازجمله کسانی باشید که ترجیح می‌دهید با همسر آینده‌تان هم‌سن و سال باشید، اما افراد زیادی هم هستند که نه‌تنها از اختلاف سن زیاد با همسرشان نمی‌ترسند، بلکه آن را دلیلی برای استحکام روابطشان می‌دانند.

جورج کلونی، هنرپیشه جذاب هالیوود که در سال ۲۰۱۴ و در ۵۳ سالگی با امل علم‌الدین ۳۶ ساله ازدواج کرده است، در گفت‌وگویی با ای نیوز (E! News) دراین‌باره می‌گوید: «هرچه سن شما بالاتر است، نگاه متفاوت‌تری به مسائل زندگی دارید.»

بازیگر فیلم جاذبه درباره ازدواج خودش و امل معتقد است: «بیایید به نقاط اشتراکمان فکر کنیم و نگران مسائل جزئی نباشیم. ما در اکثر موارد با یکدیگر هم‌نظریم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

جورج که زمانی بدنام‌ترین مجرد دوران اوج خود شناخته می‌شد، گفت: «یک مرد جوان‌تر ممکن است با همسرش در مورد چیزهای کوچک بحث کند که یک مرد مسن‌تر نمی‌خواهد.»

بازیگر فیلم بلیت بهشت درباره مشاوره ازدواج گفت: «من خیلی دیر شروع کردم و حق مشاوره‌دادن به کسی را ندارم.»

او افزود: «من باید طوری به آن نگاه کنم گویی که خوش‌شانس‌ترین انسان زنده هستم و قدردانش باشم.»

هرچند که اختلاف سن جورج و امل حدود ۱۷ سال است، اما عنوان بیشترین اختلاف سن در هالیوود به آنان تعلق ندارد.

مایکل داگلاس و کاترین زتاجونز، دو هنرپیشه دیگر هالیوودند که با وجود ۲۵ سال اختلاف سن، ۲۲ سال در کنار یکدیگر زندگی کرده‌اند.

سم و آرون تیلور جانسون نیز زوج دیگری‌اند که اختلاف سنی زیادی دارند. در سال ۲۰۱۲ وقتی آرون تنها ۲۲ سال داشت، با سم ۴۵ ساله ازدواج کرد. حاصل این ازدواج که تا امروز ادامه داشته، دو فرزند است.

الن دی جنرس، مجری برنامه تلویزیونی «نمایش الن» (The Ellen Show) نیز از همسرش پورشا دی روسی، هنرپیشه سابق استرالیایی، ۱۵ سال بزرگتر است. آن‌ها از اولین زوج‌های هالیوود بعد از تصویب قانون ازدواج هم‌جنس‌گرایان محسوب می‌شوند و همچنان در کنار یکدیگر لحظات خوبی را می‌گذرانند.

بیشتر از زندگی