رایلی کیو: رابطه جنسی با شوهرم مقابل دوربین «معذب‌کننده» بود

نوه الویس پریسلی از چالش‌های صحنه‌های جنسی در سریال جدید «دیزی جونز و شش نفر» می‌گوید 

رایلی کیو، بازیگر ۳۳ ساله آمریکایی، در مجموعه تلویزیونی جدید «دیزی جونز و شش نفر» که در آن نقش اول را دارد، ماموریت نامنتظره‌ای داشت:‌  ایفای نقش در یک صحنه مربوط به رابطه جنسی با همسرش، بن اسمیت پیترسن، جلوی دوربین. او حالا در گفت‌وگوهایی تلویزیونی گفته است که بازی در این صحنه‌ها برایش به طرز نامنتظره‌ای «غریب» و «معذب‌کننده» بود.

کیو که نوه الویس پریسلی، خواننده شهیر آمریکایی، است، پنجشنبه، ۲۴ فوریه، در برنامه تلویزیونی «دیروقت با ست مایرز» توضیح داد که در یکی از قسمت‌های این سریال، دیزی (شخصیت اصلی) با فردی که تازه با او آشنا شده است، رابطه جنسی برقرار می‌کند. تهیه‌کنندگان این سریال گفتند «خیلی بامزه» خواهد بود که نقش این «غریبه» را همسر کیو بازی کند که بدلکاری استرالیایی است. 

مایرز از کیو پرسید که آیا بازی در صحنه‌های جنسی با همسر خودش جلوی دوربین «بیشتر یا کمتر عجیب‌و‌غریب بود؟»، و این بازیگر نامزد جایزه گلدن گلوب اعتراف کرد که «بیشتر غریب» بود. 

کیو افزود: «به نظرم آن‌ها فکر می‌کردند که کمتر عجیب و‌غریب می‌شود. اما سر فیلمبرداری که رسید، خودشان هم می‌گفتند «چقدر معذب‌کننده» است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او سپس با خنده گفت: «اولا که من تاکنون سکس تقلبی با شوهرم نداشته‌ام. ثانیا، آدم معمولا وقتی این کارها را می‌کند، طرف مقابل کسی است که فقط برای همان روز استخدام شده و آدم می‌گوید «سلام، از آشنایی‌تان خوشوقتم»، و بعد می‌رود سر کار و همه‌ چیز خیلی حرفه‌ای انجام می‌شود. اما با همسرم… همه‌اش می‌زدیم زیر خنده. خیلی عجیب بود.»

کیو و اسمیت-پیترسن سر صحنه فیلمبرداری «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) با هم آشنا شدند و در سال ۲۰۱۵ ازدواج کردند. لیزاماری پریسلی، مادر کیو، در ژانویه ۲۰۲۳ در سن ۵۴ سالگی به مرگی مشکوک درگذشت که تحقیقات در مورد آن همچنان ادامه دارد. او که خود نیز حرفه خوانندگی را دنبال می‌کرد، تنها فرزند الویس و پریسیلا پریسلی، و در نتیجه تنها بازمانده پدرش بود.

رایلی حاصل نخستین ازدواج لیزاماری با نوازنده‌ای ناشناخته به نام دنی کیو است. لیزاماری از آن پس سه بار دیگر هم ازدواج کرد؛ از جمله با مایکل جکسون و نیکولاس کیج، خواننده و بازیگر شهیر.

اسمیت-پیترسن در سخنان خود در مراسم تشیع‌ و تدفین لیزاماری پریسلی، با اعلام خبری نامنتظره، گفت که کیو چند ماه پیش دختری به دنیا آورده است و این زوج جوان صاحب نخستین فرزند خود شده‌اند.

بیشتر از فیلم