پاریس هیلتون گمان می‌کرد تمایل جنسی ندارد

این مدل می‌گوید به‌عنوان یک نماد جنسی شناخته می‌شدم اما هر چیز جنسی مرا به وحشت می‌انداخت

هیلتون و رئوم سال ۲۰۱۹ دوست شدند و سال ۲۰۲۱ ازدواج کردند - AFP

پاریس هیلتون به‌تازگی فاش کرد تا قبل از آشنایی با همسر فعلی‌اش، کارتر رئوم، فکر می‌کرده بی‌جنس‌گرا [ بدون تمایلات جنسی] است.

این زن ۴۲ ساله در مصاحبه اخیرش با هارپرز بازار، که چهره این دی‌جی عکس روی جلد شماره مارس ۲۰۲۳ آن است، درباره اوایل دهه ۲۰ زندگی‌اش صحبت کرد. او گفت در خلوت خود فکر می‌کرده ممکن است بی‌جنس‌گرا باشد؛ یعنی فردی بدون تمایل جنسی یا با کمترین تمایل جنسی به دیگران و توضیح داد چطور در مورد تمایلات جنسی‌اش در روابط قبلی‌ چنین افکاری داشته است.

او به این نشریه گفت: «مرا به عنوان نماد جنسی می‌شناختند اما هر چیز جنسی مرا به وحشت می‌انداخت. خودم را بوسه‌دزد می‌نامیدم زیرا فقط به بوسیدن علاقه داشتم. به همین دلیل بسیاری از روابطم به جایی نمی‌رسید.»

این زن تجارت‌پیشه سپس توضیح داد دیدگاهش در مورد رابطه جنسی در سال ۲۰۱۹ و پس از ملاقات با رئوم تغییر کرد.

هیلتون در ادامه گفت: «بعد از ملاقات با کارتر، سرانجام دیگر آن‌گونه نیستم. از ارتباط جنسی با شوهرم لذت می‌برم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در ادامه به تجلیل از رابطه‌شان پرداخت و افزود: «حالا احساس می‌کنم بعد از جهنمی که پشت سر گذاشته‌ام، بالاخره به چیزی رسیده‌ام که لیاقتش را دارم، کسی که می‌توانم به او اعتماد کنم و کسی که بتوانم با او یک زندگی واقعی بسازم.»

او همچنین توضیح داد چگونه با رئوم در یک شام شکرگزاری در لانگ‌آیلند آشنا شد و گفت او با مردان دیگری که قبلا ملاقات کرده بود، فرق دارد.

او گفت: «مشهور نیست. باهوش است. از خانواده خوبی است. آدم خوبی است، کاملا برعکس چیزی است که وقتی به دنبال پسرها بودم، به آن عادت کرده بودم.»

هیلتون و رئوم سال ۲۰۱۹ دوست شدند و سال ۲۰۲۱ ازدواج کردند. اولین فرزند آن‌ها اوایل سال جاری از طریق رحم اجاره‌ای به دنیا آمد.

اظهارات این مدل در مورد تمایلات جنسی‌اش ماه‌ها پس از آن منتشر می‌شود که به دلیل فاش‌گویی در مورد سوء‌استفاده جنسی که در یک مدرسه شبانه‌روزی در ایالت یوتا از سر گذرانده بود، خبرساز شد. والدینش در ۱۶ سالگی او را به این مدرسه فرستادند و ۱۱ ماه بعد به خانه بازگشت.

هیلتون در مقاله ویژه ویدیویی که نیویورک تایمز اکتبر ۲۰۲۲ منتشر کرد، از اینکه چگونه کارکنان مدرسه برای «معاینات پزشکی» او و سایر دختران را به اتاقی می‌بردند، جزئیات خاصی را به اشتراک گذاشت.

او توضیح داد: «واقعا ترسناک بود و چیزی است که واقعا سال‌ها آن ‌را عمدا به فراموشی سپرده بودم. اما حالا مدام آن‌ را به یاد می‌آورم و به آن فکر می‌کنم. حالا که در بزرگسالی به گذشته نگاه می‌کنم، [می‌دانم] آن رفتار قطعا سوء‌استفاده جنسی بوده است.»

به گزارش هارپرز بازار، زندگینامه هیلتون، خاطرات پاریس (Paris: The Memoir)، که ۲ مارس (۱۱ اسفند) منتشر خواهد شد، به جزئیاتی در مورد تجربیات جنسی‌اش و اثر آن‌ها بر او خواهد پرداخت. هیلتون همچنین شرح خواهد داد که چگونه ویدیو رابطه جنسی‌اش در سال ۲۰۰۴ برخلاف میلش منتشر شد و چگونه یک معلم مرد در مدرسه راهنمایی به او نظر داشت.

© The Independent

بیشتر از زندگی