بازداشت قاچاقچی تایلندی که با تغییر چهره مدتی از چشم پلیس پنهان ماند

پلیس بانکوک می‌گوید یک دلال مواد مخدر را که با جراحی پلاستیک چهره‌اش را تغییر داده بود، پس از دو ماه دستگیر کرده است

ساهارات ساوان جائنگ به اتهام واردات بیش از ۲۹۰ قرص اکستازی و ۲.۵ کیلوگرم مواد مخدر تحت پیگرد قانونی پلیس قرار داشت - Thailand National Police

پلیس تایلند می گوید یک دلال مواد مخدر را که چهره‌اش را کاملا تغییر داده بود، بازداشت کرده است. این قاچاقچی پس از چندین عمل جراحی پلاستیک، خود را شبیه یکی از ستاره‌های کی‌پاپ کره جنوبی کرده بود تا پلیس نتواند او را شناسایی کند.

ساهارات ساوان جائنگ به اتهام واردات بیش از ۲۹۰ قرص اکستازی و ۲.۵ کیلوگرم مواد مخدر تحت پیگرد قانونی پلیس شهر بانکوک قرارداشت. حکم بازداشت او در دی‌ماه صادر شده بود اما چندین هفته طول کشید تا پلیس او را پیدا کند.

در نهایت نیروهای پلیس با جا زدن خود به عنوان قاچاقچی خرده‌فروش با او وارد معامله شدند و او را در یک آپارتمان شیک در پایتخت تایلند بازداشت کردند.

نیروهای پلیس زمانی که برای دستگیری این دلال مواد مخدر به خانه او وارد شدند، برخلاف چهره‌ای که دنبال می کردند، با یک مرد جوان «کره‌ای و خوش‌تیپ»‌ مواجه و شگفت‌زده شدند.

پلیس بانکوک پس از بازداشت ساهارات ساوان جائنگ، در بیانیه‌ای اعلام کرد این مرد تمام چهره خود را با جراحی پلاستیک تغییر داده است. این شهروند تایلندی به نیروهای پلیس گفت که دلیل تغییر چهره‌اش به شکل یک ستاره پاپ کره‌ای این بود که قصد داشت برای کار به کره جنوبی برود.

ساهارات ساوان جائنگ در بازجویی‌های ابتدایی اعلام کرد که «از تایلندی بودن خسته است».

پلیس بانکوک می‌گوید مواد مخدر و قرص‌های اکستازی که از این دلال مواد مخدر کشف و ضبط شدند، همگی از هلند به تایلند وارد شده‌اند.

بیشتر از جهان