در ستایش تی‌شرت سفید؛ شاغلان صنعت مد چه لباسی می‌پوشند

تی‌شرت سفید یکی از لباس‌های محبوب کارشناسان نشریه مد و زیبایی ووگ است

،هنگامی‌که سبکی را پیدا کردید که مناسب شما بود حتما تعدادی از آن لباس یا کفش را بخرید و انبار کنید‌ - facebook/levis.turkey

لباس‌هایی که کمتر از همه به آن‌ها توجه می‌کنید، ممکن است برای روزهایی که به‌ معنای‌ واقعی کلمه نمی‌دانید چه بپوشید، نجات‌بخش‌ترین انتخاب باشند. مثل یک تی‌شرت سفید که می‌تواند از بهترین قطعات کمد لباس شما باشد.

یک تی‌شرت سفید ساده ۹ بار از ۱۰ بار می‌تواند معمای «نداشتن چیزی برای پوشیدن» را حل کند. پس خوش‌شانس‌ایم که کارشناسان ووگ ما را در انتخاب بهترین تی‌شرت‌های سفید راهنمایی کرده‌اند.

چه تی‌شرت سفید از نوع آزاد و گشاد باشد، چه از پارچه‌ای بافت‌دار و سبک، پوشیدن یک تی‌شرت سفید تازه شسته‌شده همیشه جذاب است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وقتی صحبت از پارچه می‌شود، به دنبال گزینه‌های طبیعی مانند پنبه ارگانیک یا لیوسل [پارچه‌ای نیمه‌مصنوعی که معمولا به عنوان جایگزین پنبه یا ابریشم استفاده می‌شود ] باشید که از سلولز چوب ساخته شده است. به تناسب اندام خود توجه داشته باشید: اشکال کلاسیک و پسرانه به تیپ‌های مشکی عصر و شب بی‌قیدی خاصی می‌بخشند، اما گاهی اوقات با یک شلوار جین زیادی راحت به نظر می‌رسند... البته دیگر چه کسی نگران این موضوع است؟

کارشناسان نشریه مد و زیبایی ووگ با ستایش این عضو کم‌ادعای کمد لباس، درباره تی‌شرت‌های سفید محبوب خود نکاتی را با مخاطبان این مجله در میان گذاشتند. جوی مونتگومری، نویسنده ارشد بازرگانی ووگ، می‌گوید تی‌شرت سفید موردعلاقه‌اش را در فروشگاه «اند ادراستوریز» پیدا کرده است؛ که به عقیده او، «تی‌شرت سفید این مارک یک لباس برجسته است که در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف هم عرضه می‌شود. یکی از مدل‌های گشادتر آن سبک قرض‌گرفته‌شده از پسرها و یک مدل کلاسیک‌تر آن تی‌شرتی جذاب‌تر است. همه‌کاره، مقرون به صرفه و جاودانه... رویایی است».

لورا اینگهام، مدیر بازار مد ووگ، تی‌شرت سفید محبوبش را از مارک آرکت خریده است. او می‌گوید: «من تقریبا هر روز یک تی‌شرت می‌پوشم و قفسه‌های کمد لباسم را با تی‌شرت‌های سیاه، سفید و خاکستری پر کرده‌ام. جدیدترین و محبوب‌ترین تی‌شرت من از نشان آرکت است که از پارچه پنبه‌ای سنگین ساخته شده که به این معنا است که چروک نمی‌شود. یک برش مردانه بزرگ دارد که من آن را دوست دارم.»

نائومی اسمارت، مدیر بازرگانی ووگ، درباره تی‌شرت سفید موردعلاقه خود گفت: «تی‌شرت‌های سفید باید پنبه‌ای ضخیم باشند، به‌اندازه‌ای که بتوانم زیر آن یک سوتین نئون یا مشکی بپوشم و لازم نباشد دوبار در مورد آن فکر کنم. همچنین نباید خیلی بلند باشند چون من شلوارهای فاق بلند می‌پوشم و هیچ‌چیز بدتر از برآمدگی پارچه اضافی زیر کمر شلوار نیست؛ و باید آستین‌های بلند و گشاد داشته باشند که این برای داشتن ظاهری راحت ضروری است. این تی‌شرت کاس (Cos) همه این موارد را دارد و من بسته به چیزی که با آن می‌پوشم، تی‌شرتم را بین سایز خودم و یک سایز بالاتر انتخاب می‌کنم.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by COS (@cosstores)

کیت فیلان، مدیر مد ووگ بریتانیا، هم نظرش را درباره تی‌شرت سفیدش با ما در میان گذاشت: «برای من تی‌شرت سفید یک انتخاب کلاسیک است و باید یقه گرد و آستین‌کوتاه باشد. هنوز هم مفیدترین چیزی است که من دارم. من آن را برای روز با شلوار جین زیر یک کت مناسب می‌پوشم و با یک شلوار مخمل گشاد مشکی و چند گوشواره بلوری، برای شب عالی به نظر می‌رسد. تی‌شرت مارک جوزف بهترین چیزی است که در این فصل پیدا کردم. من هر چند ماه یک‌بار یک تی‌شرت سفید جدید می‌خرم و دوست دارم آن‌ها حس نو بودن، شادابی و روشنی داشته باشند.»

آلیس کری، نویسنده مد دیجیتال در ووگ، برای پیدا کردن تی‌شرت سفید محبوبت به بخش مردانه فروشگاه‌ها سر می‌زند. او گفت: «وقتی صحبت از تی‌شرت‌ها می‌شود، من همیشه چند سایز بالاتر یا اس/اکس‌اس (XS/S) را از بخش لباس‌های مردانه می‌خرم تا علاقه‌ام را به یک لباس سایز بزرگ برآورده کنم. مارک  یونیکلو (Uniqlo) برخی از بهترین تی‌شرت‌های خیابانی را در اختیار دارد که کیفیت و راحتی را هم‌زمان ارائه می‌دهند.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by UNIQLO Global (@uniqlo)

پس از خواندن نظر شاغلان عرصه مد در مهم‌ترین نشریه مد و زیبایی، در آخر توصیه ما را هم بشنوید؛ هنگامی‌که سبکی را پیدا کردید که مناسب شما بود، حتما تعدادی از آن لباس یا کفش را بخرید و انبار کنید. مخصوصا لباس‌هایی که هرگز از مد نمی‌افتند. این لباس‌ها در گذر زمان هم به‌نوعی به امضای سلیقه شما تبدیل خواهند شد و هم دردسر هماهنگ کردن آن‌ها با بقیه لباس‌ها را نخواهید داشت. یک تی‌شرت سفید که تن‌خور مناسبی برای شما دارد و یک شلوار جین که به زیبایی روی انحنای بدن شما می‌نشیند، چیزی نیست که هر روز و در هر مغازه‌ای بتوانید پیدا کنید.

بیشتر از مُد و زیبایی