آل پاچینو؛ شکارچی نازی‌ها

داستان فیلم، درباره گروهی است که ماموریتشان یافتن رد مقامهای ارشد آلمان نازی است

آلپاچینو- برلین- فوریه ۲۰۱۳

MAURIZIO GAMBARINI / POOL / AFP

نخستین «تریلر» سریال تلویزیونی«شکارچیان» که در آن آلپاچینو در نقش یک شکارچی مقامات آلمان نازی ظاهر می‌شود، پخش شده است.

روایت سریال «شکارچیان» که جوردن پیل، فیلمساز برنده جایزه اسکار، در میان تهیه کنندگان آن است، در سال ۱۹۷۷ در شهر نیویورک رخ می‌دهد.

داستان فیلم، درباره گروهی موسوم به «شکارچیان» است که ماموریتشان یافتن رد صدها مقام ارشد آلمان نازی است که در خفا به‌سر می‌برند و قصد دارند با در دست گرفتن قدرت در آمریکا، رایش چهارم را بنا بگذارند.

نقد «آمازون» در مورد سریال «شکارچیان»، می‌گوید:«تیم دست‌چین شده شکارچیان در یک ماموریت خونین در صدد اجرای عدالت در مورد نازی‌ها و خنثی کردن طرح‌های جنایت‌بارشان برمی‌آیند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تریلر این فیلم، پاچینو را نشان می‌دهد که در نطقی برای اعضای تیم «شکارچیان»، می‌گوید:«زمانی فرا می‌رسد که همه ما باید میان نور و تاریکی یکی را انتخاب کنیم. اما زمانی که تاریکی مطلق دنیا را فرا گرفته است، شاید این گزینه برای ما انتخاب شده باشد.»

او سپس می‌افزاید:«ابلیس ابتدا در وجود آن‌ها یک نقطه می‌گذارد، بعد آن نقطه به یک لکه تبدیل می‌شود، و سپس به یک مصیبت و بلا...، و ما از وجود این بلا بی‌خبریم، تا زمانی که حمله کند. پس، اکنون زمان اقدام است، پیش از آن که آنچه برایمان ارزشمند است، نابود شود.»

علاوه بر پاچینو، لوگان لرمن، جریکا هینتن، جاش رادنور، کیت مالونی، تیفانی بون، گرگ آستین، اوئیس اُزاوا چَنگ چیِن، کارول کِین، سال روبینِک، دیلان بیکر و لنا اُلین، نیز در سریال «شکارچیان» شرکت دارند.

«شکارچیان» در سال ۲۰۲۰ از طریق «پرایم» آمازون پخش خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از فیلم