خیاط مگان از ماجرای «پیراهن ساقدوش‌» شاهدخت ولز می‌گوید

مگان بابت جر‌وبحث بر سر لباس ساقدوش‌ها، شاهدخت ولز را به گریه انداخت

آجای میرپوری، خیاط مگان مارکل، درباره قائله‌ای که سر پیراهن ساقدوش‌ها بین دوشس ساسکس و شاهدخت ولز به راه افتاد، سخن گفته است.

شاهزاده هری در کتاب خاطراتش با عنوان «اضافی»، پیامک‌های رد‌و‌بدل شده بین همسرش و کیت میدلتون را درباره پیراهن‌های مشهور جی‌ونچی ساقدوش‌های ازدواجش با مگان در سال ۲۰۱۸، برملا کرد.

هری [در خاطراتش] به یاد آورد که مگان پیامکی از کیت گرفت، با این مضمون که پیراهن‌ها نیاز به اصلاح دارند.

او مدعی شد که مگان سپس به کیت گفت که میرپوری، خیاط‌ش، به کاخ کنزینگتون خواهد رفت. اما ادعا کرد که این پاسخ «کافی نبود» و سپس گفت‌وگوی پیامکی را که ظاهرا بین این دو زن رخ داده است، به اشتراک گذاشت.

به گفته هری، در پیامک شاهدخت ولز آمده بود که «پیراهن شارلوت خیلی بزرگ، خیلی بلند، خیلی گشاد» است، و «وقتی در خانه لباس را پوشید، به گریه‌ افتاد».

 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سپس هری مدعی شد که مگان پاسخ داده است: «بسیار خوب، و من هم به تو گفتم که خیاط از هشت صبح آماده خدمت بوده است. اینجا در کاخ کنزینگتون. می‌شود مثل باقی مامان‌ها شارلوت را ببری که پیراهنش را اندازه کند؟»

طبق ادعای هری، کیت در پاسخش گفته است که «همه پیراهن‌ها باید از نو دوخته شوند». هری همچنین مدعی شد که سارا برتون، طراح پیراهن عروس کیت، نیز با او موافق بوده است.

حول‌و‌حوش زمان ازدواج زوج ساسکس‌، در گزارش‌هایی که انتشار گسترده‌ای یافتند، مگان را متهم کردند که با مشاجره بر سر لباس ساقدوش‌ها، شاهدخت ولز را به گریه انداخته است.

میرپوری در مصاحبه‌ای با دیلی‌میل پذیرفت که پس از اینکه لباس‌ها اندازه درنیامدند، دخالت کرده است، اما گفت جلو او هیچ جر‌و‌بحثی انجام نگرفت.

او گفت:«[مطمئن نیستم] ماجرایی در پشت پرده رخ داده باشد، اما جلو من چیزی پیش نیامد.»

میرپوری افزود: «اما بله، مراسم ازدواج در بهترین حالت هم تنش‌زا است - و مخصوصا مراسم‌های سطح‌بالا؛ باید این را پذیرفت. آن‌ها هم مثل هر کس دیگری در مراسم ازدواج، با مشکلی مواجه شدند، با گرفتاری‌های دم آخر. می‌فهمم که وقتی لباس اندازه نباشد، هر کسی باشد ناراحت می‌شود. اعصاب‌خردکن است. »

«حال همه‌شان را درک می‌کنم، چون آدم دوست ندارد بچه‌ها با لباس‌هایی بدقواره روی صحنه بزرگی ظاهر شوند- و همین جوری بودند.»

« لباس هر شش ساقدوش باید اصلاح می‌شد، ما این کار را کردیم. من دوستدار سلطنت‌ام و دوست داشتم هر کاری که با کسب‌و‌کار کوچکم از من برمی‌آمد، برای خدمت به خاندان سلطنت انجام دهم.»

دوک ساسکس در مصاحبه با شبکه آی‌تی‌وی در آستانه انتشار کتاب خاطراتش به نام «اضافی» در سه‌شنبه، ۱۰ ژانویه، گفت این داستان را که مگان مارکل چطور جاری خودش را به گریه انداخت، به «۲۵ روایت» گزارش کرده‌اند.

کتاب «اضافی» اکنون در کتابفروشی‌ها عرضه شده است.

گزارش‌های روزآمد را درباره کتاب خاطرات جدید شاهزاده هری اینجا دنبال کنید.

© The Independent

بیشتر از زندگی